English

رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در تونس:

شرکت های استان اصفهان به صورت آفشور می توانند در تونس فعالیـت کنند

رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در تونس گفت: شرکت های استان اصفهان به صورت آفشور (off shore)می توانند در تونس فعالیت کنند.

شرکت های استان اصفهان به صورت آفشور می توانند در تونس فعالیـت کنند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، مجید قربانی فراز در نشست معرفی پتانسیل های تجاری و فرصت های سرمایه گذاری در کشور تونس در سالن همایش های بین المللی اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: آفشور یکی از انواع ساختارهای شرکتی است که در محدوده سرزمینی یک کشور خارجی ثبت می شود در حالیکه این شرکت در  خارج از مرزهای  کشور میزبان ،اداره و مدیریت شود.

وی افزود:تونس با جمعیت 11 میلیون نفر و به عنوان پل ارتباطی شمال آفریقا و اروپا به شمار می آید و شرکت های ایرانی می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

اتاق بازرگانی

وی صادرات ایران به تونس را در سال 2017 ،13 میلیون دلار  و  واردات از این کشور را 12 میلیون دلار اعلام کرد و گفت:عمده ترین کالاهای صادراتی کشورمان به تونس شامل مصنوعات ریخته‌گری، کشمش، پلی اتیلن، پسته، دانه خربزه و رزین و صمغ بوده است و عمده ترین واردات ایران از تونس مونو کلسیم فسفات، تری فسفات سدیم، قطعات توربین، لوله و پروفیل از فولاد، دستگاه کنترل پنل لمسی، قطعات  خودرو  است.

قربانی فراز نقش تونس در آفریقا را مانند دوبی در خاورمیانه برشمرد و گفت: بیش از 3 هزار  و 500 شرکت اروپایی در تونس مشغول فعالیت است و فرصت مناسبی است که کالاهای ایرانی به این شرکت ها معرفی شود.

رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در تونس تاکید کرد:با توجه به  اعتبارات اسنادی بانک های تونس  و گشایش  30 تا 90 روز برای خرید کالا پیشنهاد می شود که شرکت های ایرانی با تجمیع در یک هلدینگ و به صورت آفشور فعالیت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی