English

از ۲۷تا ۲۹تیرماه سال جاری؛

اولین جشنواره گردشگری غذا و هنر آشپزی ایرانی برگزار می شود

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از برگزاری اولین جشنواره گردشگری غذا و هنر آشپزی ایرانی در اواخر ماه جاری در رشت خبر داد.

اولین جشنواره گردشگری غذا و هنر آشپزی ایرانی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حمیدرضا آذرپور این جشنواره با هدف حمایت از فرهنگ غذایی به عنوان ایرانی ترین کالا، استعدادیابی آشپزی در گیلان، افزایش شادابی و نشاط در مردم و ترویج گردشگری غذا از ۲۷تا ۲۹تیرماه در مجموعه گردشگری آبشار رشت برگزار می شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: اجرای مراسم آیینی، مسابقه استعدادیابی آشپزی، مسابقه انتخاب برترین مراکز عرضه غذا، اجرای کارگاههای آموزشی عمومی، علوم و فنون آشپزی و رستوران داری، عرضه غذا در غرفه های جشنواره، نمایش کالاها و محصولات ایرانی در غرفه های مختلف، اجرای کارگاههای پرسش و پاسخ در زمینه انواع غذا توسط اساتید برجسته کشور و استانی از جمله برنامه های جشنواره گردشگری غذا و هنر آشپزی ایرانی است.

انتخاب استعدادهای آشپزی استان از جمله مزایای شرکت در این جشنواره است

وی افزود:  از جمله مزایای شرکت در این جشنواره انتخاب استعدادهای آشپزی استان، انتخاب بهترین مراکز عرضه غذا و حضور برندگان مسابقه های استعدادیابی و مراکز عرضه غذا در جشنواره ملی و فینال مسابقات در بهمن ماه سالجاری(نمایشگاه بین المللی گردشگری) است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان ادامه داد: علاقمندان می توانند برای شرکت در جشنواره و مسابقه ها به دبیرخانه معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به شماره تماس ۳۳۶۱۸۴۵۹و ۰۹۹۱۴۶۳۲۴۹۵و یا ادارات شهرستانی میراث فرهنگی استان مراجعه و ثبت نام کنند.

گفتنی است، این جشنواره در دو بخش "مسابقه تفریحی بین خانواده ها و استعدادیابی" و "مسابقه حرفه ای انتخاب برترین مراکز غذا" برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه