English

نماینده عالی دولت در فارس تأکید کرد:

استان فارس آماده برگزاری بزرگترین رویداد ملی ورزش دانشجویی کشور

نماینده عالی دولت در فارس تأکید کرد: المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور، به عنوان بزرگترین رویداد ملی ورزش دانشجویی فرصت مناسبی برای استان فارس است که موجبات تقویت و گسترش نشاط، سلامتی جسمی و روحی، همدلی و تعاملات اجتماعی در بین جامعه دانشجویی را فراهم می کند.

استان فارس آماده برگزاری بزرگترین رویداد ملی ورزش دانشجویی کشور

 

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، اسماعیل تبادار در جلسه هماهنگی برگزاری المپیاد دانشجویان کشور در شیراز تأکید کرد: المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور، به عنوان بزرگترین رویداد ملی ورزش دانشجویی فرصت مناسبی برای استان فارس است که موجبات تقویت و گسترش نشاط، سلامتی جسمی و روحی، همدلی و تعاملات اجتماعی در بین جامعه دانشجویی را فراهم می کند.

وی افزود: این المپیاد، مورد توجه سران کشور بوده و باید با نهایت دقت و تلاش به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

اسماعیل تبادار در جلسه هماهنگی برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور در شیراز

نماینده عالی دولت در استان فارس اظهار داشت: سرمایه گذاری در برگزاری این رویداد می تواند شأن و جایگاه دانشگاه شیراز را در کنار بنیان های علمی و آموزشی که از برجسته ترین دانشگاه های کشور محسوب می شود، افزایش دهد.

استاندار فارس با تأکید بر اینکه در برگزاری المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور ظرفیت های فارس به نمایش گذاشته شده نه صرفاً توانمندی دانشگاه شیراز، تأکید کرد: همه توان دستگاه های اجرایی و واحدهای صنعتی استان باید در این زمینه به کار گرفته شود تا المپیاد باشکوه و به یاد ماندنی و در خور نام و جایگاه بلند استان فارس برگزار شود.

اسماعیل تبادار در جلسه هماهنگی برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور در شیراز

تبادار با بیان اینکه در کنار فضاسازی و تأمین زیرساخت های لازم برای برگزاری المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور باید به موضوعات فرهنگی نیز توجه ویژه ای صورت گیرد، اذعان داشت: اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری باید با جدیت در برگزاری این المپیاد مشارکت و همراهی داشته باشد و بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در زمان های فراغت دانشجویان مورد توجه جدی قرار گیرد تا بتوانیم در کنار این رویداد ورزشی به دستاوردهای چندگانه ای دست پیدا کنیم.

تبادار با تأکید بر این که تمامی جزییات برگزاری المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور باید مشخص و نقاط قوت و کمبودهای آن باید روشن باشد، افزود: برای رفع کاستی های احتمالی از ظرفیت اداره کل ورزش و جوانان استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری شیراز و سایر دستگاه های اجرایی استفاده شود.

اسماعیل تبادار در جلسه هماهنگی برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور در شیراز

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به مشارکت گسترده خیرین این استان در عرصه های مختلف، آموزشی، درمانی، تأمین مسکن و زمینه های عمرانی، افزود: گستردگی فعالیت خیرین فارس در کمتر استانی دیده می شود و برای برگزاری هرچه باشکوه تر المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور می توان از ظرفیت و همراهی آنان استفاه کرد.

به گزارش موج، المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور از 25 تیرماه لغایت 25 مردادماه 97 به میزبانی دانشگاه شیراز، در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در ایران برگزار می گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی