English

آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی مطبوعات محلی برگزار شد

آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی مطبوعات محلی، سراسری، پایگاه های خبری و خبرگزاری ها عصر امروز با حضور دکتر محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه در سالن همایش های منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

 آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی مطبوعات محلی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی مطبوعات محلی، سراسری، پایگاه های خبری و خبرگزاری ها عصر امروز با حضور دکتر محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه، استاندار گیلان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران کشوری و استانی و اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر در سالن همایش های منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

فراخوان اولین جشنواره ملی مطبوعات از مهر ماه سال گذشته در هفت بخش گزارش، سرمقاله، یادداشت، مقاله، تیتر، مصاحبه، عکس و بخش ویژه با عنوان نقش رسانه‌ها در تقویت باورهای دینی و فرهنگ‌سازی، نقش رسانه‌ها در جهت‌دهی و ارائه راهکار و حل معضلات در حوزه تولید و اشتغال و نقش منطقه آزاد انزلی در توسعه ملی منطقه‌ای و اقتصاد مقاومتی با رویکرد فرهنگ سازی و گفتمان‌سازی با موضوع اقتصادمقاومتی اعلام شد و از مجموع ۶۳۴ اثر ارسالی به این جشنواره و ارزیابی توسط هیئت داوران در پایان به سه نفر برتر هر رشته لوح تقدیر، تندیس و جوایز اهدا شد.

مطبوعات

تاثیر گفتمان‌ سازی رسانه‌ای در پیشگیری از آسیب های اجتماعی با محوریت طلاق و اعتیاد و تاثیر مبانی فکری میرزا کوچک‌خان در شکل گیری و استمرار نهضت جنگل و تاثیر قیام میرزا در آینده گیلان و کشور از محورهای دیگر برگزاری این جشنواره بوده است.

در حاشیه برگزاری این مراسم معاون رییس‌جمهور و استاندار گیلان از نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری که مشتمل بر 30 غرفه و با هدف معرفی تاریخچه مطبوعات گیلان و ارائه توانمدی‌های رسانه‌های استان برپا شد، بازدید کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه