English

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر خبر داد:

انهدام باند سارقان منازل در شاهین شهر/ کشف ۱۱ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از انهدام و دستگیری اعضای یک باند 3 نفره سارقان منزل و کشف 11 فقره سرقت در شاهین شهر خبر داد.

انهدام باند سارقان منازل در شاهین شهر/ کشف 11 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ رجبعلی مختاری با اشاره به انهدام باند سارقان گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت منزل در شهر شاهین شهر ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در این راستا تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند یکی از سارقان را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ مختاری بیان داشت: فرد دستگیر شده به سرقت یک میلیارد ریال اموال مسروقه طی 11 فقره سرقت با همدستی 2 سارق دیگر اعتراف کرد.

مختاری از دستگیری همدستان سارق خبر داد و افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در پایان با اشاره به اینکه اموال کشف شده به مالکان بازگردانده می شود به شهروندان توصیه کرد: از نگهداری اموال با ارزش در منازل خودداری کنید ، منازل خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • 3 روشی که سارقین منزل و محل کار را بیچاره میکند

    برای پیشگیری از ورود سارقین به داخل خانه های ویلایی یا مجتمعهای آپارتمانی، اصلا مهم نیست درب مشاع ساختمان از چه نوعی و مجهز به چه قفلی است چون به هر حال سارقین از جایی مثل دیوار یا تحت عنوان پیک، مامور پست، آب، برق و ...وارد خواهند شد.

    تنها نکته مهم در موضوع پیشگیری از سرقت منزل، غیر قابل نفوذ بودن قفل درب آپارتمانه و اصلا مهم نیست درب چوبی باشه یا از این دربهایی که به اسم ضد سرقت میفروشند، چون برای سارقین فقط قفلهای روی درب مهمه که بتونن از طریق یکی از روشهای رایج، از جمله، شاه کلید، هک، توپی زنی با پیچگوشتی یا انبر قفلی و همچنین دیلم زنی، باز یا تخریبش کنند، پس اگر روی درب واحد، قفل ضد دیلم مرد نگهبان که غیر قابل بازکردن با شاه کلید، هک، توپی زنی و دیلم زنی است نصب بشه دیگه سارقین بیچاره میشن.

    نکته دیگه در موضوع پیشگیری از سرقت منزل و محل کار، ورود از طریق بالکن، نورگیر و پنجره هاست که تنها راه پیشگیری اینه که مقابل تمام این ورودیها، حفاظ فولادی نصب بشه که با توجه به طراحی و نصب آنها، امکان جدا کردن با جک یا بریدنشون با قیچی نداشته وجود نداشته باشه. توضیح اینکه با توجه به این مهم که حفاظهای بالکن، پنجره و نورگیر بسیار قابل نفوذ هستند و عموما به صورت سنتی ساخته میشوند، حتما از کسانی خرید کنید که ضمانت کتبی ارائه کنند که سارقین امکان ورود از طریق حفاظهایی که به شما فروخته اند را نداشته باشند.

    و در مرحله آخر و معدودی از موارد، پیشگیری از ورود سارقین از طریق کانالهای کولر را باید مورد توجه قرار داد که برای این موضوع هم، لوله های پی وی سی به طول 20 تا 30 سانتیمتر و قطر حداکثر 10 سانتیمتر را با چسب مخصوص داخل کانال کولر بچسبوید.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی