English

فرماندار رشت تاکید کرد:

تشکیل شورای فرهنگ عمومی در رشت

فرماندار رشت پیرامون کاهش اسیب های اجتماعی بر تشکیل شورای فرهنگ عمومی در این شهرستان تاکید کرد.

تشکیل شورای فرهنگ عمومی در رشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سید محمد احمدی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اجتماعی و امور بانوان شهرستان رشت ببا بیان اینکه  آسیب‌های اجتماعی  بزرگترین مشکلی است که اکنون نظام را تهدید می‌کند اظهار کرد: این مسئله به قدری قابل اهمیت و عمیق است که جلسات مرتبط با آسیب های اجتماعی به ریاست مقام معظم رهبری با حضور سران سه قوه و سایر اعضا در کشور برگزار می‌شود.

احمدی افزایش آسیب ها و کاهش سرمایه اجتماعی را از جمله چالش هایی که جامعه امروز به آن دچار است نام برد و گفت: در شهر رشت ۱۲ نقطه بسیار آسیب پذیر و آلوده داریم که نیاز به رسیدگی دارند.

فرماندار رشت اولین قدم را تهیه یک اطلس مورد تایید با اطلاعات منسجم در جهت شناسایی و پیشگیری درست و در ادامه کاهش آسیب های اجتماعی دانست.

احمدی در ادامه گفت: شورای فرهنگی عمومی که معمولا ریاست این گونه شورا ها با امامان جمعه است باید فعال شوند و این شورا می‌تواند بسیار در جهت کاهش مسائل و مشکلات اجتماعی مفید باشند.

این مسئول در انتها به آسیب های نوپدید فضای مجازی اشاره داشت و افزود: ما بر روی این گونه مسائل هم باید تعامل بیشتری با نهاد های مرتبط داشته باشیم تا با مدیریت درست بر این گونه مسائل با آنها مقابله کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه