English

رئیس بهزیستی شهرستان رشت خبر داد:

تدوین "اطلس آسیب‌های اجتماعی" شهرستان رشت

رئیس بهزیستی شهرستان رشت گفت: تهیه و تدوین اطلس آسیب‌های اجتماعی رشت به‌منظور بررسی و شناسایی مناطق آسیب‌پذیر و اولویت‌بندی آسیب‌های اجتماعی در شهرستان رشت آغاز شد.

تدوین "اطلس آسیب‌های اجتماعی" شهرستان رشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، ام‌البنین انساندوست پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اجتماعی و امور بانوان شهرستان رشت با اشاره به اینکه پیگیری آسیب‌های غالب در مناطق حاشیه‌نشین شهرستان رشت به‌طور ویژه دنبال می‌شود اظهار داشت: در این راستا از کارشناسان مختلف استفاده می‌شود.

رئیس بهزیستی رشت با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین عامل جلوگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی شناسایی این آسیب‌ها است گفت: هدف از تدوین اطلس آسیب اجتماعی در شهرستان رشت این است تا مناطق آسیب‌‌پذیر و آسیب‌های غالب در آنها و به صورت دقیق و با جزئیات شناسایی شود.

انساندوست با تاکید بر اینکه تهیه و تدوین این اطلس با هدف کنترل آسیب‌های اجتماعی با برنامه‌ریزی دقیق و اطلاعات کامل انجام می‌شود افزود: در گذشته 10 منطقه آسیب‌پذیر در مناطق مختلف شهرستان رشت شناسایی شد و بررسی و تحقیقات در این مناطق ادامه دارد.

رئیس بهزیستی شهرستان رشت با بیان اینکه به منظور اجرای طرح بررسی و شناسایی آسیب‌های اجتماعی در مناطق مختلف رشت به طور ویژه از ظرفیت مردم استفاده می‌شود بیان کرد: نقش پایگاه‌های مقاومت بسیج در این طرح‌ها به طور ویژه پررنگ و به‌سزا بود.

رئیس بهزیستی شهرستان رشت با اشاره به اینکه آمار تهیه شده در این طرح‌ها کمک‌ چشمگیری به تهیه و تدوین اطلس آسیب‌های اجتماعی شهرستان رشت می‌کند افزود: اطلس آسیب‌های اجتماعی می‌تواند یک متد علمی ‌و برنامه‌ریزی دقیق برای جلوگیری و رفع این آسیب‌ها باشد.

انساندوست با بیان اینکه تهیه و تدوین اطلس آسیب‌های اجتماعی شهرستان رشت آغاز شده است تصریح کرد: اطلس‌ آسیب‌های اجتماعی می‌تواند نقشه‌ای راه به منظور جلوگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی متناسب با مناطق جغرافیایی با اولویت‌ آسیب‌ها باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه