English

مسئول گردشگری سپاه صاحب الزمان اصفهان خبر داد؛

۲۵ هزار اصفهانی در مسیر راهیان نور

مسئول گردشگری سپاه صاحب الزمان اصفهان گفت: امسال 25 هزار نفر در قالب اردوهای راهیان نور از مناطق جنگی بازدید می کنند.

25 هزار اصفهانی در مسیر راهیان نور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان، عباس محمدی در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه هدف اردوهای راهیان نور آگاهی  دادن به جوانان برای حفظ ارزشها و پایبندی به نظام و حراست از آرمانهای شهدا و انقلاب است، گفت: این اردوها به نسل بعد از جنگ نشان می دهد که جوانان ایرانی در آن برهه از تاریخ چه افتخاراتی آفریدند و چگونه از وطن خود دفاع کردند.

وی افزود: سال پیش 16 هزار نفر در قالب اردوهای راهیان نور از مناطق جنگی بازدید کردند که این شمار با تلاشهای انجام شده در سال جاری به 25 هزار نفر افزایش می یابد.

محمدی اظهار داشت: اردوی راهیان نور امسال از 16 تیر آغاز و به مدت 50 روز ادامه دارد و 40 دستگاه اتوبوس وظیفه جابه جایی گردشگران را بر عهده می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: بیش از 5 هزار و 600 نفر از شهدای اصفهان در مناطق غرب کشور و کردستان به شهادت رسیده اند که به همین دلیل در برنامه ی اردوهای راهیان نور امسال بازدید از مناطق جنگی کردستان را در نظر گرفتیم.

مسئول گردشگری سپاه صاحب الزمان اصفهان گفت: یادمان شهدای گمنام، اجرای نمایش صحنه های جنگ و رزمایش حوادث کردستان با حضور 100 بازیگر و بازدید از شهر مریوان و روستای نگل و ارتفاع دالانی که نقطه صفر مرزی و عملیاتی بوده از جمله برنامه های گردشگری مناطق جنگی غرب کشور است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی