English

نماینده ولی فقیه در کردستان: از ظرفیت‌های خدادادی به نفع تولید و تقویت اقتصادی استفاده کنیم

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: باید با تغییر روش تولید و مصرف مشکلات پیش‌رو در این حوزه را حل کرد و از این ظرفیت‌های خدادادی به نفع تولید و تقویت اقتصادی استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان: از ظرفیت‌های خدادادی به نفع تولید و تقویت اقتصادی استفاده کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛ آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی اظهار داشت:از ظرفیت‌های خدادادی به نفع تولید و تقویت اقتصادی استفاده کنیم.

وی در دومین جلسه شورای اداری استان کردستان در سال جاری که شامگاه دوشنبه برای بررسی موضوعات اقتصادی در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، با بیان اینکه در نبرد بین حق و باطل قرار داریم، اظهار کرد: اینکه ابرقدرتی با تمام دست‌نشانده‌هایش به جنگ ما آمده است یک فرصت برای قدرتمندتر شدن جبهه حق است.

وی افزود: ایستادن در مقابل دشمنان یک جهاد بزرگ می‌خواهد و خداوند در قرآن کریم به مسلمانان دستور داده در برابر زیاده‌خواهی آنان بایستید و از آنها تبعیت نکنید.

وی با بیان اینکه خداوند در جای دیگری در قرآن خطاب به انسان‌ها می‌فرماید "هر قدمی که در مسیر مقابله با ظلم بردارید خیر و برکت نصیبتان خواهد شد"، اذعان کرد: باید از این ظرفیت که پیش آمده استفاده و قدرت و استقلال را بالاتر ببریم.

نماینده ولی فقیه در کردستان اذعان کرد: باید از ظرفیت نیروهای جوان و پای کار برای رفع مشکلات و مقابله با توطئه‌ها و تهدیدات اقتصادی بهره بگیریم.

حسینی‌شاهرودی با تاکید براینکه دشمنان نشان داده‌اند که هیچ وقت نمی‌‌خواهند ملت ایران روی پای خود بایستد، گفت: الان که همه به این نتیجه رسیده‌ایم باید با دست به دست هم دادن در مقابل با توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان بایستیم.

وی اضافه کرد: ظرفیت‌های لازم برای نقش‌آفرینی در مقابل با تهدیدات دشمنان در کشور و استان وجود دارد و باید با تمام توان و اراده قوی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: به دلیل فشارهای دشمنان محدودیت‌هایی در زمینه واردات و گرانی در برخی اجناس را پیش‌رو داریم که باید در شرایط کنونی به سمت صادرات غیرنفتی حرکت کنیم و در این راستا با برنامه‌ریزی و حمایت از تولید گام‌های اساسی برداشته شود.

حسینی‌شاهرودی در مورد اصراف و بی‌توجهی به الگوی مصرف از منظر اسلام پرداخت و خاطرنشان کرد: دین اسلامی در مورد استفاده بهینه و خودداری از اسراف همواره تاکید کرده است.

خداوند اسراف کنندگان را دوست ندارد و دین اسلام همواره بر درست مصرف کردن تاکید کرده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: باید با تغییر روش تولید و مصرف مشکلات پیش‌رو در این حوزه را حل کرد و از این ظرفیت‌های خدادادی به نفع تولید و تقویت اقتصادی استفاده کنیم.

حسینی‌شاهرودی خرید کالای ایرانی را از سوی مردم و مسوولان مورد تاکید قرار داد و گفت: باید در این زمینه با تمام توان ورود و با مدیران متخلف که از کالاهای داخلی حمایت نمی‌کنند برخورد شود.

وی حمایت از واحدهای و بخش‌های تولیدی را ضروری دانست و گفت: حمایت در بعد کمیت و کیفیت باید مورد توجه قرار گیرید که یکی از این حمایت‌ها صرفه‌جویی در مصرف است.

نماینده ولی فقیه در کردستان در پایان افزود: مدیران در هیچ شرایطی از حمایت برای کیفیت تولیدات گذشت نکنند و با تمام توان در این زمینه ورود پیدا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه