English

نایب‌رئیس شورای شهر بندرعباس؛

شهرداری باید به سازمانی شیشه‌ای تبدیل شود/ شایسته‌سالاری در استخدام نیروها

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: شهرداری به دلیل برخی سیاست‌های اشتباه در ادوار مختلف در استخدام نیرو به یک سازمان فربه تبدیل‌شده است؛ نکته‌ی مهم، روش صحیح جذب نیرو بر اساس نیازهای سازمان و شایستگی افراد است.

شهرداری باید به سازمانی شیشه‌ای تبدیل شود/ شایسته‌سالاری در استخدام نیروها

فیصل دانش در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری موج هرمزگان در خصوص جذب تعدادی نیرو در شهرداری بندرعباس گفت: در برخی از سازمان‌های تابعه شهرداری به دلیل توسعه‌ و نیاز حوزه‌ی خدمات‌رسانی شهری، سالانه جذب نیرو انجام می‌شود و این  مسئله‌ بدیهی است.

نایب‌رئیس شورای شهر بندرعباس با بیان اینکه شهرداری به دلیل برخی سیاست‌های اشتباه در ادوار مختلف در استخدام نیرو به یک سازمان فربه تبدیل‌شده است، ابراز داشت: نکته‌ی مهم روش صحیح جذب نیرو بر اساس نیازهای سازمان و شایستگی افراد است.

عضو شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: شورای شهر سیاست کلان را برای شهرداری تعیین می‌کند و نباید به شکل جزئی  در استخدام و جذب نیرو دخالت کند..

وی در ادامه افزود: در این راستا شورای شهر بندرعباس می‌تواند با پیش‌بینی و سیاست‌گذاری روش‌های جذب نیرو نظیر آزمون‌های استخدام سالیانه خط‌مشی کلی را برای شهرداری بندرعباس مشخص کند.

دانش تصریح کرد: برگزاری آزمون استخدامی ضمن ایجاد شرایط یکسان استخدام برای مردم و ارتقای شاخص عدالت در جامعه باعث می‌شود که افراد بر اساس شایستگی‌هایشان جذب سازمان‌های مختلف شهرداری شوند.

نایب‌رئیس شورای شهر بندرعباس در پایان ضمن تأکید بر اصل شفافیت در شورای شهر و شهرداری، گفت: ما باید به سمتی پیش برویم که شهرداری به یک سازمان شیشه‌ای تبدیل شود و مردم در جریان همه‌ی امور قرار بگیرند چراکه نزدیکی مردم و مسئولان باعث افزایش اعتماد در جامعه و پویایی آن می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی