English

هتک حیثیت در فضای مجازی به بهانه رقابت شغلی؛

عامل انتشار مطالب کذب در بندرعباس دستگیر شد

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی هرمزگان از دستگیری عامل انتشار مطالب کذب و تشویش اذهان عمومی خبر داد.

عامل  انتشار مطالب کذب در بندرعباس دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ علی‌اصغر افتخاری از دستگیری عامل انتشار مطالب کذب و تشویش اذهان عمومی در بندرعباس خبر داد و افزود: با مراجعه یکی از شهروندان بندرعباسی مبنی بر انتشار مطالب کذب و خلاف واقع در شبکه اجتماعی تلگرام، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی هرمزگان اضافه کرد: برابر اظهارات شاکی، فرد یا افرادی ناشناس در پیام‌رسان موبایلی تلگرام اقدام به انتشار مطالبی کذب درباره وی نموده بودند که انتشار این مطلب باعث تشویش اذهان عمومی شده بود.

وی خاطرنشان کرد: در بررسی اولیه مشخص شد متهم از یک هویت جعلی استفاده کرده است؛ در ادامه با انجام اقدامات فنی و تخصصی متهم به هویت آقای «م. ز» شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در مخفیگاه خود دستگیر شد.

افتخاری با بیان اینکه متهم از ابتدای بازجویی هدف از این کار خود را رقابت شغلی با شاکی ذکر کرد، افزود: متأسفانه برخی از افراد فضای مجازی را محلی برای هتک حیثیت انتخاب نموده‌اند که پلیس فتا با این افراد برابر قانون برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس فتای هرمزگان اضافه کرد: شهروندان مراقب مطالبی که در فضای مجازی انتشار می‌دهند باشند چراکه برابر قانون با منتشر دهنده مطالب خلاف قانون و کذب برخورد خواهد شد.

 این مقام انتظامی در پایان عنوان کرد: شهروندان در صورت مواجه با موارد مشکوک در فضای مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتا و بخش فوریت‌های سایبری و گزارش مردمی و یا شماره تلفن ۰۷۶۲۱۸۲۱۹۶۱ اطلاع‌رسانی کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی