English

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان:

هدف ما رشد روزافزون رشته های مختلف ورزشی در استان گیلان است

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان گفت: از ورزش هایی که برنامه و طرح دارند، حمایت ویژه خواهد شد چون هدف ما پویایی و رشد روزافزون رشته های مختلف ورزشی در استان گیلان است.

هدف ما رشد روزافزون رشته های مختلف ورزشی در استان گیلان است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مریم بخشی در نشست با مسئولان هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان بیان کرد: هیات های ورزشی باید طرح های موردنظر را ارایه و پس از کار کارشناسی، طرح هایی که قابل اجرا باشند به آن طرح ها بودجه اختصاص خواهد یافت.
وی افزود: با توجه به این امر، از ورزش هایی که برنامه و طرح دارند، حمایت ویژه خواهد شد چون هدف ما پویایی و رشد روزافزون رشته های مختلف ورزشی در استان گیلان است.
وی در ادامه به وضعیت رشته رزمی کونگ فو این استان نیز اشاره و بیان کرد: خوشبختانه این رشته در گیلان رشد خوبی داشته و از ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان مطرحی برخوردار است.

تعامل، همدلی و همکاری در هیات کوگ فو گیلان بسیار مناسب است

وی ادامه داد: همچنین تعامل، همدلی و همکاری در هیات کوگ فو گیلان بسیار مناسب است و هم اینک نیز همه جامعه کونگ فو این استان، از مهروانی رئیس خود حمایت می کنند و ما نیز باید به نوبه خود پشتیبانی کنیم.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان نیز در این نشست گفت: ورزشکاری که عنوان قهرمانی کشور را کسب می کند، باید زحمات و تمرینات مستمر و زیادی داشته و سختی های زیادی را تحمل کند و همچنین مربیان ورزشکاران قهرمان نیز، زحمات زیادی می کشند تا ورزشکار مقام و مدال قهرمانی را کسب کند.

ابوالفضل صادقی افزود: با توجه به این امر، ما زحمات قهرمانان را ارج می نهیم و برنامه تجلیل از قهرمانان، یکی از اهداف مهم ما بشمار می رود و امیدواریم بتوانیم مراسم تجلیل جداگانه ای نیز برای قهرمانان رشته کونگ فو استان گیلان برگزار کنیم.

وی ادامه داد: تجلیل و تقدیر از ورزشکاران باعث می شود که آنان همچنن امیدوارانه به تمرینات خود و برای کسب مجدد عنوان قهرمانی تلاش کنند و از سوی دیگر، ورزشکاران متوجه می شوند که مسئولان به فکر آنان هستند و زحمات ورزشکاران نادیده گرفته نمی شود.

رشته های رزمی همواره در گیلان فعال و جزء برتربن ها در کشور بود

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان نیز در این جلسه گفت: رشته های رزمی همواره در گیلان فعال و جزء برتربن ها در کشور بوده که کونگ فو نیز از این قاعده مستثنی نیست و هم اینک ما با ورزشهای المپیکی رقابت می کنیم.

مجید مهروانی اظهار کرد: با توجه به اینکه طی سال گذشته برنامه های مناسب و عناوین خوبی را کسب کردیم ، رتبه کونگ فو گیلان از 28 به 14 در کشور ارتقاء یافت و امیدواریم طی سال جاری بتوانیم جزء 10 استان برتر کشور باشیم.

وی ادامه داد: سمیه پژوهان از گیلان بهار امسال در مسابقات قهرمانی کشور با کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی راه یافت و در بخش آقایان نیز، میرداود موسوی از گیلان کاپیتان تیم ملی کونگ فو و عنوان سوم جهان را دراختیار دارد.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان به موفقیت تیمهای گیلما این استان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این رشته و در هر دو بخش بانوان و آقایان جزء قدرتهای برتر در کشور محسوب می شویم و در بخش آقایان عنوان قهرمانی و در بانوان نیز نایب قهرمانی کشور را کسب کردیم.

وی با اشاره به اینکه در رده های سنی مختلف تیمهای ملی کونگ فو، نمایندگانی از گیلان حضور دارند، بیان کرد: همچنین برای اولین بار با شرکت در تورنمنت بین المللی باکو در جمهوری آذربایجان توانستیم مقام قهرمانی را کسب کنیم.

مهروانی اضافه کرد: امیدواریم در اختصاص سالن و دفتر کار مناسب ، اداره کل وررزش و جوانان گیلان ما را یاری کند تا بتوانیم افتخارات بیشتری را برای این استان در رشته رزمی کونگ فو کسب کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه