English

استاندار فارس در دیدار مدیران و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه کشور:

تکمیل پروژه های عمرانی فارس، به نگاه ویژه سازمان برنامه و بودجه نیاز دارد

استاندار فارس در دیدار مدیران و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه کشور تأکید کرد: تکمیل این پروژه ها توسعه و رونق اقتصادی استان را به دنبال دارد لذا سازمان برنامه و بودجه باید با نگاه ویژه، اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژه ها تخصیص دهد.

تکمیل پروژه های عمرانی فارس، به نگاه ویژه سازمان برنامه و بودجه نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، اسماعیل تبادار در دیدار اکبر رحمانی قهرودی رئیس، معاون و کارشناسان امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه کشور خواستار کمک این سازمان برای اتمام پروژه های عمرانی نیمه تمام فارس شد و با تأکید بر اینکه پروژه های مهم زیرساختی و زیربنایی در حال احداث در استان باید هرچه سریعتر تکمیل شود، گفت: تکمیل این پروژه ها توسعه و رونق اقتصادی استان را به دنبال دارد لذا سازمان برنامه و بودجه باید با نگاه ویژه، اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژه ها را اختصاص دهد.

استاندار فارس در دیدار مدیران و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه کشور

وی در این جلسه که به منظور بررسی روند اجرایی پروژه های مهم زیرساختی و زیربنایی فارس برگزار شده بود، با اشاره به وضعیت پروژه های نیمه تمام حوزه شهری بیان داشت: تصفیه خانه شماره 2 شیراز که در حال حاضر 94 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با همکاری شرکت اتریشی و ایرانی در حال اجرا است، نقش بسزایی در مسائل زیست محیطی شهر شیراز دارد که می طلبد در خصوص تأمین اعتبارات لازم برای تکمیل نهایی آن تلاش ویژه ای صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در استان فارس همچنین بر لزوم توسعه خطوط ریلی درون شهری تأکید کرد و افزود: خط 2 قطار شهری شیراز نیازمند توجه ویژه به منظور تأمین اعتبارات لازم است چرا که با بهره برداری از آن دسترسی مردم جنوب شهر به مرکز شیراز آسان تر خواهد شد.

استاندار فارس در دیدار مدیران و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه کشور

تبادار ادامه داد: به دلیل بالا بودن حجم مسافر از غرب شیراز به مرکز این شهر اتصال خط یک قطار شهری به غرب شیراز بسیار ضروری است که باید در این خصوص نیز مطالعات و برنامه ریزی های لازم انجام شود.

وی ادامه داد: اتصال ریلی شهر صدرا به قطار شهری شیراز ضرورت دارد و باید یک بسته کاملاً منطقی توسط مشاور طرح قطار شهری شیراز برای این موضوع ارائه گردد.

استاندار فارس همچنین با تأکید  بر لزوم تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شرقی شهر صدرا و احیای بافت فرسوده و سکونت گاه های غیر رسمی شهر شیراز گفت: مسئولان مربوطه باید تمام همت خود را در جذب اعتبارات لازم جهت بهره برداری سریع از این پروژه ها به کار گیرند.

تبادار به پیشرفت مناسب آزادراه شیراز-اصفهان اشاره و اظهار کرد: باید با استفاده از تمام ظرفیت ها تلاش کنیم اعتبارات لازم برای تکمیل این آزادراه جذب شود تا به لطف خدا بتوانیم تا پایان سال 97 این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

استاندار فارس در دیدار مدیران و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه کشور

وی حمل و نقل ریلی را یکی از زیرساخت های مهم توسعه استان برشمرد و تصریح کرد: احداث راه آهن گلگهر – شیراز، اقلید-یزد و محورشیراز-دشت ارژن یکی از اولویت های مهم  استان است که سازمان برنامه و بودجه باید به آن ها توجه ویژه ای داشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان فارس گفت: همچنین آزادراه لامرد-پارسیان از جمله طرح های مهم قابل واگذاری در طرح های عمرانی از مصادیق ماده 27 و تبصره 19 قانون بودجه سال 97 است که باید توجه ویژه ای نسبت به تأمین تسهیلات لازم برای اجرای آن صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه