English

سرپرست کانون مساجد کرمانشاه در پاسخ به موج؛

برای اوقات فراغت حواشی کرمانشاه برنامه ویژه داریم/ اجرای ۵۵۲ برنامه تابستانی در کانون مساجد کرمانشاه

سرپرست دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه از آغاز برنامه‌های اوقات فراغت در 552 کانون فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت حساس مناطق حاشیه‌نشین شهر کرمانشاه، برنامه‌های ویژه‌ای برای اوقات فراغت آن‌ها داریم.

برای اوقات فراغت حواشی کرمانشاه برنامه ویژه داریم/ اجرای 552 برنامه تابستانی در کانون مساجد کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مصطفی قبادی در خصوص اجرای برنامه‌های ویژه اوقات فراغت در تابستان امسال ابراز داشت: برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به‌صورت رسمی از 10 تیر شروع و تا 19 مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: از 552 کانون فرهنگی و هنری مساجد فعال در کرمانشاه، 213 کانون شهری و 339 کانون روستایی در قالب 523 کانون عمومی و 29 کانون تخصصی مشغول به فعالیت هستند.

قبادی کلاس‌های فعال در کانون‌های مساجد کرمانشاه را در بخش‌های مختلف هنری، ورزشی، علمی و دینی عنوان کرد و افزود: این برنامه‌ها شامل تئاتر، سرود، عکاسی، فیلم‌برداری، فوتبال، فوتسال، شطرنج، تنیس روی میز، شنا، فوتبال دستی، کامپیوتر، زبان خارجی، امداد و نجات، آموزش قرآن، روخوانی، حفظ، تفسیر، تجوید و ... است.

کانون فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه

شهریه کلاس‌های کانون مساجد رایگان و یا با 50 درصد تخفیف است

سرپرست دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه اکثر برنامه‌های آموزشی را رایگان عنوان کرد و گفت: تنها برخی از برنامه‌های تخصصی شهریه بسیار کمی دارند که حتی با 50 درصد تخفیف اجرا خواهد شد.

وی اجرای برنامه‌های اردوهای تفریحی و زیارتی، برنامه‌های مفرح و شاد و... را از دیگر اهداف برنامه‌ریزی‌شده در راستای اوقات فراغت جوانان در کانون مساجد کرمانشاه عنوان کرد و اعلام داشت: رویکرد اصلی این برنامه‌ها تربیتی با در نظر گرفتن سه اصل اثرگذاری، جذابیت و استمرار با محوریت آموزش‌های قرآنی است.

وی از حضور حدود 1500 مربی در این برنامه‌ها خبر داد و تصریح کرد: در کنار این برنامه‌ها، قرار است 20 روحانی مبلغ نیز در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان فعالیت داشته باشند که همگی در راستای افزایش اعتماد خانواده‌ها به‌سلامت برنامه‌ها برنامه‌ریزی‌شده است.

سرپرست دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه از شرکت حدود 70 هزار نفر در برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در سال گذشته خبر داد و گفت: تمام افراد از گروه سنی 7 تا بالای 35 سال می‌توانند از برنامه‌ها استفاده کنند و به‌منظور یکسان‌سازی فعالین کانون‌های مساجد استان تمام کانون‌ها موظف‌اند در پورتال جامع "بچه‌های مسجد" ثبت‌نام و اعضای خود را نیز ثبت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه