English

رئیس کمیسیون عمران شوراری شهر رشت:

ساختار کمیسیون های تخصصی شورا سنتی، متکی به شخص و سلیقه ای است

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر رشت با بیان اینکه ساختار کمیسیون های تخصصی شورا سنتی، متکی به شخص و سلیقه ای است، گفت: تلاش بنده این است که کمیسیون عمران از ساختار سنتی خارج شده و در یک ساختار تخصصی و رسمی، تغییراتی یافته و برای تصویب به صحن شورا می رود.

ساختار کمیسیون های تخصصی شورا سنتی، متکی به شخص و سلیقه ای است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، رضا رسولی در جلسه کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای شهر رشت به فعالیت های این کمیسیون از بک سال پیش تاکنون اشاره کرد و گفت: اصلاح طرح تفصیلی، در دستور کمیسیون عمران قرار گرفت و تلاش شد شرایط شهروندان به عنوان ذی نفعان لحاظ شود و اصلاحات به فرمانداری ارسال شده و نتیجه کمیته اصلاح طرح تفصیلی به کمیسیون عمران شورا گزارش می شود.

رسولی به تلاش های  دیگر کمیته های زیر مجموعه کمیسیون عمران اشاره کرد و افزود: کارگروه اصلاح آسفالت معابر با بررسی و نیاز سنجی و همچنین بررسی فنی آسفالت تولید شده، از دیگر برنامه های کارگروه بود.

وی گفت: پس از بررسی های فنی، پیگیر انجام عملیاتی نتایج این کارگره ها هستیم.

کمیسیون +عمران شورای رشت

رئیس کمیسیون عمران تصریح کرد: ساختار کمیسیون های تخصصی شورا سنتی، متکی به شخص و سلیقه ای است. بنابراین تلاش بنده این است که کمیسیون عمران از ساختار سنتی خارج شده و در یک ساختار تخصصی و رسمی، تغییراتی یافته و برای تصویب به صحن شورا می رود.

فعالیت های فرهنگی باید پیوست های عمرانی داشته باشد

رسولی ابراز کرد: معتقدم فعالیت های فرهنگی باید پیوست های عمرانی داشته باشد. رویکردهای عمرانی و ترافیکی باید بر محوریت انسان و افزایش کیفیت زندگی باشد. به همین دلیل بطور نمونه، طرح تفصیلی مبتنی بر کیفیت زندگی تدوین نیافته است.

وی تاکید کرد: باید بر دیپلماسی شهری هم کار کرد و مثلا برای خواهر خواندگی رشت با دیگر شهرها، احصا کارکردهای اقتصادی شهر، نقش آبراها در اقتصاد شهر و... کار نکرده ایم. ساختارهای سنتی را از بین برده و مثلا شریان حیاتی رودخانه ها امروز تبدیل به بحران شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه