English

استاندار گیلان خبر داد:

افتتاح کنارگذر لنگرود تا ۲ ماه آینده /بهره‌برداری بیمارستان‌های لاهیجان، لنگرود و تالش در سال جاری

استاندار گیلان از افتتاح کنارگذر لنگرود تا 2 ماه آینده خبر داد و تأمین مصالح را از جمله مشکلات اصلی در روند اجرای این پروژه عنوان کرد.

افتتاح کنارگذر لنگرود تا 2 ماه آینده /بهره‌برداری بیمارستان‌های لاهیجان، لنگرود و تالش در سال جاری

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مصطفی سالاری استاندار گیلان به همراه محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها، تأسیسات عمومی و دولتی با حضور در شهرستان‌های لاهیجان و لنگرود از بیمارستان‌ در دست ساخت این شهرستان ها بازدید کردند.

هره‌برداری بیمارستان‌های در دست ساخت لاهیجان، لنگرود و تالش در سال جاری

 مصطفی سالاری در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران از بهره‌برداری بیمارستان‌های در دست ساخت لاهیجان، لنگرود و تالش در سال جاری خبر داد و افزود: در نشست با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، موانع اجرای این پروژه‌ها  بررسی و تصمیمات لازم در جهت رفع آن اتخاذ گردید.

افتتاح کنار کذر لنگرود

وی ابراز امیدواری کرد: تمام تلاش ما بر این است تا با پیگیری‌های لازم از سوی مرکز و تأمین اعتبار لازم برای احداث این بیمارستان ها ،زودتر از موعد آن را به بهره‌برداری برسانیم.

استاندار گیلان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح کنارگذر لنگرود تا 2 ماه آینده خبر داد و تأمین مصالح را از جمله مشکلات اصلی در روند اجرای این پروژه عنوان کرد و افزود: تصمیمات لازم در جهت تأمین مصالح این پروژه اتخاذ و به یاری خداوند تا 2 ماه آینده شاهد به بهره‌برداری رسیدن پروژه کنارگذر لنگرود نیز خواهیم بود.

افتتاح بیمارستا لاهیجان

گفتنی است بیمارستان 132 تختخوابی شهید مرتضی حسین پور لنگرود در زمینی به مساحت 45 هزار مترمربع و با پیشرفت فیزیکی 84 درصد در دست احداث می‌باشد.

همچنین بیمارستان 212 تختخوابی لاهیجان نیز با 95 درصد پیشرفت فیزیکی در 4 طبقه در حال ساخت می‌باشد که تاکنون بیش از 45 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه