English

مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا در تبریز شروع شد

سابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا از ساعت 13:30 امروز (جمعه) با برگزاری دیدار استرالیا - هنگ کنگ و کره هندوستان - عمان رسماً در تبریز شروع شد.

مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا در تبریز شروع شد

به گزارش خبرگزاری موج ،نخستین دیدار تیم ملی نوجوانان والیبال ایران هم از ساعت 18:30 امروز در سالن پورشریفی مقابل تیم تایلند برگزار خواهد شد. 
  
دوازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا از 8 الی 15 تیر با حضور 17 تیم ایران، تایلند، ازبکستان، هنگ کنگ، سریلانکا، استرالیا، چین تایپه، چین، کره جنوبی، ژاپن، ترکمنستان، قطر، پاکستان، عمان، نیوزیلند، مالزی، قزاقستان و هند در تبریز برگزار می‌شود. 

مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان آسیا
  
اسامی داوران قضاوت کننده در روز نخست مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا که به میزبانی تبریز برگزار می شود مشخص شد. 


دیدار نخست این رقابت ها مابین تیم های هنگ هنگ و استرالیا با قضاوت اصغر میرزایی از کشورمان و نورژان اومیرزاک از قزاقزستان برگزار می‌شود. 
  
اصغر میرزایی از داوران بین المللی شهرستان تبریز در این دوره ا رقابت ها به قضاوت می‌پردازد. 
  
دیدار دوم بین تیم‌های ژاپن و چین با قضاوت ژولیان از استرالیا و محمد فتحی احمد از مالزی برگزار خواهد شد. 
  
در دیدار سوم فان گوچینگ از چین و هانوری اتسوشی از ژاپن دیدار تیم ملی کشورمان و تایلند را سوت خواهند زد. لازم به ذکر است هر سه دیدار فوق در سالن پورشریفی برگزار خواهد شد. 
  
همچنین سه دیدار در سالن اقدمی برگزار خواهد شد که در دیدار نخست هندوستان و عمان به مصاف یکدیگر می‌روند که قضاوت این دیدار بر عهده هونگ چی یانگ از هنگ هنگ و تیم هوس از نیوزلند خواهد بود. 
  
در دیدار بعدی نیوزلند و پاکستان مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند که چو جونگ از کره جنوبی و احمد الرجیمی از عمان این دیدار را سوت می زنند. 
  
در آخرین دیدار روز نخست مالزی و ترکمنستان رو در روی هم قرار می گیرند که قضاوت این دیدار بر عهده موسکا از تایلند و میشل سامی از هندوستان خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه