English

تولیت آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم (ع) تأکید کرد:

دفتر امور روستایی می تواند منشأ خدمات بسیار مهمی برای مردم عزیز در روستاها باشد

تولیت آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم (ع) تأکید کرد: با توجه به تلاش های صورت گرفته در سازمان جهادسازندگی در راستای خدمت رسانی به مردم، دفتر امور روستایی می تواند منشأ خدمات بسیار مهمی برای مردم عزیز در روستاها باشد.

دفتر امور روستایی می تواند منشأ خدمات بسیار مهمی برای مردم عزیز در روستاها باشد

به گزارش خبرگزاری موج از فارس آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ (علیه السلام) در دیدار سید کمال پاک فطرت مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری فارس تأکید کرد: با توجه به تلاش های صورت گرفته در سازمان جهادسازندگی در راستای خدمت رسانی به مردم، دفتر امور روستایی می تواند منشأ خدمات بسیار مهمی برای مردم عزیز در روستاها باشد.

وی تصریح کرد: بعضی از مسئولیت ها در جمهوری اسلامی ایران به معنای ویژه نعمت الهی به حساب می آید چرا که توفیق و یک شرایط خاص می طلبد که می تواند برای مردمی که نیازهای فراوانی دارند خدمت ارائه کند حال آنکه باید توجه داشت که نیازهای مردم در واقع نعمت های خداوند هستند.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مردم روستانشین از لحاظ درآمد و تولیداتی که دارند معمولاً افراد محرومی هستند که البته در بعضی از روستاها موقعیت هایی در زمینه های کشاورزی، باغات، دام و غیره ایجاد شده و لیکن مهم این است که رسیدگی و نظارت لازم صورت گیرد تا روستائیان از حاصل زحمات خود به وجه احسن بهره مند شوند.

مدیر حوزه علمیه رضویه شیراز، ضمن تأکید بر شعار سال 97 یعنی "حمایت از کالای ایرانی"، خاطرنشان ساخت: مردم باید از تولیدات داخلی استفاده کنند و در برابر آن دولت جلو واردات کالاهایی که در داخل تولید می شود و یا در داخل توان تولید آن وجود داشته باشد را بگیرد زیرا اگر این مهم محقق نشود، فرآورده های تولیدکنندگان داخل دست نخورده باقی می ماند یا اینکه تولید کننده مجبور می شود در قبال فرآورده خود قیمت ناچیزی را تقبل کند.

آیت الله دستغیب همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده برای روستاییان در طول سال های پس از انقلاب تصریح کرد: خوشبختانه کارهای بسیار مهمی برای عزیزان روستایی صورت گرفته است، مانند آموزش فرزندان روستاییان، بهداشت و درمان، تأمین راه ها و آب آشامیدنی و غیره اما قطع به یقین این خدمات در قبال مردم شریف روستا نشین ناچیز و کم است که مسئولین امر باید با کنترل شرایط زیستی در روستاها، از مهاجرت مردم روستا به شهر جلوگیری کنند چرا که مردم روستا باید در همان محیطی که به آن انس دارند به زندگی خود ادامه دهند.

وی در پایان یادآور شد: آستان مقدس شاهچراغ (علیه السلام) از جنبه های زیارتی و گردشگری آماده  همکاری با دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس می باشد چرا که تلفیق این دو می تواند کار بسیار پرارزشی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه