English

حجت الاسلام جمیاری:

قوه قضائیه با اخلالگران اقتصادی برخورد قاطع کند

حجت الاسلام جمیاری امام‌جمعه دلفان، در جلسه اخلاق، از مسوولین قوه قضائیه خواست تا با اخلالگران اقتصادی برخورد جدی و بدون اغماض داشته باشند.

قوه قضائیه با اخلالگران اقتصادی برخورد قاطع کند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، حجت‌ الاسلام جمیاری امام جمعه دلفان ضمن تأکید بر لزوم تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم توسط مسوولین، گفت: مسئله اصلی کشور رفع مشکلات مردم است، مردم ولی‌نعمت‌اند، یادگاران و معشوقان امام راحل هستند، شهید داده‌اند و وفاداری خود را به‌طور مثال‌زدنی در طول سی‌ونه سال از انقلاب اسلامی نشان داده‌اند.

امام جمعه شهرستان دلفان، افزود: دولت با برنامه منسجم، کارشناسی و علمی با مشکلات اقتصادی مملکت مقابله کند.

وی با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس همه دنیا علیه ایران اسلامی متحد شد و از هیچ اقدامی کوتاهی نکردند، اظهار داشت: در آن زمان با همدلی، وحدت، ایثار، شجاعت و از خودگذشتگی توانستند باصلابت اجازه ندهند وجبی از خاک میهن جدا شود و امروز مشکلات اقتصادی با هدایت رهبر فرزانه انقلاب، همت و تلاش دولت و مجلس و همکاری مردم قابل‌حل است.

دولت بر عرضه و قیمت‌گذاری کالاهای اساسی نظارت کند

علی اکبر جمیاری، گفت: نهادهای ذی‌ربط بر عرضه و قیمت‌گذاری کالاهای اساسی نظارت دقیق و انقلابی داشته و با اخلالگران به صورت جدی و بدون اغماض برخورد کند چرا که در روایات و آیات، بر لزوم مبارزه با گران‌فروشان و کم‌فروشان و احتکار کنندگان تاکید شده است.

وی، تأکید کرد: قوه قضائیه اقدامات لازم در راستای مجازات و مصادره اموال اخلالگران اقتصادی که خواسته به‌حق مردم است را انجام دهد.

رفع مشکل گرانی، بیکاری و افزایش قیمت ارز و طلا، خواست عمومی است 

امام جمعه دلفان، در پایان افزود: مشکل اقتصادی، گرانی، بیکاری و افزایش قیمت ارز و طلا بایستی با تلاش دولت و مجلس حل شود چرا که یک خواست عمومی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه