English

با حضور رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل در لرستان؛

نمایشگاه اسناد تاریخی سازمان ملل متحد در خرم‌آباد افتتاح شد

با حضور ماریا دوتسنکو در لرستان، آیین افتتاحیه نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی سازمان ملل متحد در نگارخانه حوزه هنری خرم‌آباد برگزار شد.

نمایشگاه اسناد تاریخی سازمان ملل متحد در خرم‌آباد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، با حضور ماریا دوتسنکو رئیس مرکز مطالعات سازمان ملل در تهران، نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی سازمان ملل متحد و ایران در نگارخانه سوره مهر حوزه هنری خرم‌آباد افتتاح شد.

احسان کردی مدیر خبرگزاری ایرنا لرستان در گفت‌و‌گو با موج، تشریح کرد: این نمایشگاه، امروز و با حضور ماریا دوتسنکو رئیس مرکز مطالعات سازمان ملل در تهران و دکتر حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان و جمعی از علاقه‌مندان، اصحاب رسانه و کارشناسان علوم سیاسی، روابط و حقوق بین‌الملل افتتاح شد که در آن، 65 قطعه عکس و سند تاریخی مهم نمایش داده می‌شود.

نمایشگاه سازمان ملل در خرم آباد

نمایشگاه، تا 11 تیر ماه 97 میزبان علاقه‌مندان است

وی، گفت: این نمایشگاه از 5 تا 11 تیرماه و از ساعت 9 تا 14 و 17 تا 19 برای بازدید عموم مردم، دانشجویان، پژوهشگران و اساتید دانشگاهی برپا است.

کردی، تاکید کرد: نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی سازمان ملل متحد و ایران، به همت خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در خرم آباد برگزار شده و از جمله اهداف آن می‌توان به اطلاع رسانی پیرامون همکاری‌های فرهنگی میان ایران و سازمان‌های بین المللی اشاره کرد.

احسان کردی

مدیر خبرگزاری ایرنا لرستان، افزود: امیدوارم این اقدام فرهنگی، رضایت خاطر مردم شریف استان و علاقه‌مندان و اهل فن در حوزه مسائل سیاسی و اجتماعی را در پی داشته باشد.

گفتنی است این نمایشگاه، تا 11 تیر ماه 97، در نگارخانه حوزه هنری لرستان، میزبان علاقه‌مندان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه