English

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان خبر داد

رونمایی از موزه نام آوران و مشاهیر آرامستان باغ رضوان اصفهان در آینده ای نزدیک

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان از رونمایی و راه اندازی موزه نام آوران و فرهیختگان آرمیده در باغ رضوان اصفهان خبر داد.

رونمایی از موزه نام آوران و مشاهیر آرامستان باغ رضوان اصفهان در آینده ای نزدیک

سیدرضا جعفریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، با بیان اینکه در آینده ای نزدیک از موزه  نام آوران و مشاهیر و علمای آرامستان باغ رضوان رونمایی می شود، گفت: خانوادها و بستگان این نام آوران می توانند با ارائه  آثار آنها به سازمان آرامستان ها برای راه اندازی موزه مشارکت کنند.

وی با بیان این مطلب از آشنایان و خانوادهای  این نام آوران برای رونمایی این موزه دعوت به همکاری کرد.

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان در ادامه با اشاره به بحران آب استان و خشک شدن چاههای آب آرامستان باغ رضوان گفت: برای حفاظت از ۱۷۰ هکتار فضای سبز این آرامستان از شهرستانهای اطراف چاه آب اجاره کردیم.

سیدرضا جعفریان افزود: آب مصرفی غسال خانه ها و پساب باغ رضوان را می توان برای درختان غیرمثمر و مکانهای غیرقابل تردد استفاده کرد.

وی با بیان این مطلب ادامه داد: برای چنین اقدامی نیازمند مشاوره و گرفتن مجوز از اداره بهداشت و درمان هستیم و در صورت توافق می توان از آن برای آبیاری فضای سبز آرامستان بهره برد.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان با بیان اینکه تاکنون ۳ فاز از ۶ فاز آرامستان باغ رضوان احداث شده و تنها ۲ فاز آن به بهره برداری رسیده است افزود: عملکرد سازمان آرامستان ها بر ساختن قبور ۲ و ۳ طبقه است و باغ رضوان تا ۷۵ سال آینده گنجایش دفن مردگان را دارد.

سیدرضا جعفریان گفت: احداث آرامستان غرب اصفهان بدلیل نقص هایی که وجود داشت در حال حاضر در دستور کار این سازمان قرار ندارد.

وی با تاکید بر تلاش این سازمان درراستای خدمات رسانی به شهروندان ادامه داد: سرمایه گذاری برای ساماندهی آرامستان های محلی سبب کاهش هزینه های مردم و ترافیک شهری می شود و به همین دلیل تصمیمی برای احداث آرامستانی در مسافتی طولانی نداریم.

جعفریان گفت: در راستای کاهش ترافیک و هزینه ها و سرعت بخشیدن به خدمات رسانی به شهروندان اپلیکیشن آرامستان ها تولید شده و قابل نصب بر گوشی های هوشمند است.

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان با بیان اینکه سازمان آرامستان های اصفهان برای اولین بار در کشور اقدام به طراحی و استفاده از این برنامه اندرویدی نموده است، افزود: سهولت در جستجوی مزار متوفیان و دستیابی به اطلاعات آنها ، شفاف سازی هزینه ها و نرخ خریدن حفره و سنگ مزار از خدمات این اپلیکیشن می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی