English

معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان:

غنی‌سازی اوقات فراغت از جمله رسالت‌های ما در وزارت ورزش و جوانان است

معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت : غنی‌سازی اوقات فراغت از جمله رسالت‌های ما در وزارت ورزش و جوانان است و در این راستا در تلاش هستیم تا با همکاری دیگر نهادها بتوانیم فرصت‌های خوبی را برای جوانان و نوجوانان ایجاد کنیم تا بتوانند بصورت هدفمند از اوقات فراغت خود استفاده کنند.

غنی‌سازی اوقات فراغت از جمله رسالت‌های ما در وزارت ورزش و جوانان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج در تبریز، محمدمهدی تندگویان در آیین افتتاح رسمی برنامه‌های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان استان با اشاره به رشادت‌های مجاهدان در هشت سال دفاع مقدس نیز گفت: نباید فراموش کنیم در کشوری زندگی کنیم که جوانان و نواجوانانش، اوقات فراغت خود را طی هشت سال در سنگرها با زیارت عاشورا و پر کردن خشاب اسحله برای عملیات‌ها گذراندند. امروز اگر دقیقه‌ای از عمرمان را به بطالت بگذارانیم، مدیون شهدا هستیم.

 محمدمهدی تندگویان

تندگویان با تاکید بر اهمیت پر کردن اوقات فراغت با برنامه‌های پرمحتوا، تشریح کرد: به بحث اوقات فراغت  اهمیت می‌دهیم تا به بطالت گذرانده نشود و حتی اگر دولت در این راستا کوتاهی کند، باید خانواده‌ها تلاش کرده و کمک کنند.

آذربایجان‌شرقی الگوی سایر استان‌ها در امور جوانان است

معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان در خاتمه با تاکید بر این‌که آذربایجان‌شرقی از بهترین استان‌ها در حوزه جوانان است، اظهار کرد: این استان سرآمد و الگویی برای سایر استان‌ها در این زمینه است

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه