English

شهردار خرمشهر:

خرمشهر با انعقاد تفاهم نامه پروژه های کلان با سازمان منطقه آزاد اروند در مسیر توسعه خواهد رفت

شهردار خرمشهر گفت: پروژه های متعددی در قالب تفاهم نامه با سازمان منطقه آزاد اروند منعقد شده است، پروژه های کلانی که خرمشهر را در مسیر توسعه قرار خواهد داد.

 خرمشهر با انعقاد تفاهم نامه پروژه های کلان با سازمان منطقه آزاد اروند در مسیر توسعه خواهد رفت

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، داود دارابی با اشاره به بحث تحول اداری، اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی با سعه صدر از اهمیت ویژه ای برخوردار است و کارکنان شهرداری خرمشهر این موضوع را سرلوحه ی کار خود قرار دهند.

وی گفت: پروژه های متعددی در قالب تفاهم نامه با سازمان منطقه آزاد اروند منعقد شده است، پروژه های کلانی که خرمشهر را در مسیر توسعه قرار خواهد داد.

دارابی بیان داشت: پروژه بهسازی معابر کوی طالقانی، بهسازی معابر ۹۰ هکتاری، بهسازی گلزار مطهر شهدا، احداث زمین های چمن مصنوعی در محلات، پروژه بهسازی معابر کوی کارمندان، پروژه ساحل سازی ضلع جنوبی رودخانه کارون از پل قدیم تا پوزه کعبی ها انجام شده است.

وی تصریح کرد: احداث هم زمان دو پل ( پل سوم و پل منیخ ) به مرحله ی عملیاتی رسیده است و تشریفات مناقصه ی آن در حال پیگیری می باشد

شهردار خرمشهر از اجرای پروژه های دیگر از محل اعتبارات شهرداری نظیر زیرسازی و آسفالت معابر هسته ی مرکزی شهر که در حال اجرا هستند، خبرداد.

وی همچنین ابراز داشت: پروژه کفپوش گذاری پیاده روهای سطح شهر که تا پیش از این در این معابر به رغم اینکه در مسیرهای ورودی شهر واقع شده پیاده رویی وجود نداشته است، نظیر بلوار ایران زمین، بلوار علی ابن ابیطالب، بلوار شهدای گمنام، بلوار بیت المقدس آغاز شده است

شهردار خرمشهر در ادامه عنوان کرد: پروژه ساحل سازی ضلع شمالی رودخانه کارون از اداره گمرک تا بازار ماهی فروشان  عملیات اجرایی آن هم اکنون در حال اجراست و بر تسریع در تکمیل پروژه مطابق با شرایط قرارداد تاکید شده است.

دارابی گفت: افزایش سرانه فضای سبز و کاشت گونه های گیاهی مختلف نظیر نخل در دستور کار شهرداری خرمشهر قرار گرفت و عملیاتی شد.

وی اظها کرد: پروژه احداث پارک خطی از میدان کوی بهروز تا منازل کوی کارمندان عملیات اجرایی آن آغاز شده و پیشرفت فیزیکی قابل ملاحضه ای داشته است.

شهردار خرمشهر از لکه گیری آسفالت خیابان های سطح شهر با هدف بهبود وضعیت معابر بصورت هم زمان توسط چند اکیپ فعال خبر داد.

وی در پایان گفت: در حال رایزنی با سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت اجرای پروژه های کلانِ سرمایه گذاری در حوزه های مختلف نظیر گردشگری و... هستیم‌ و خروجی آن را متعاقباً به شهروندان اطلاع رسانی خواهیم رساند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه