English

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

امید به آینده برای هر فرد در جامعه حیاتی ترین موضوع است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: امید به آینده برای هر فرد در جامعه حیاتی ترین موضوع است و در وضعیت فعلی یاس و ناامیدی نسبت به آینده بسیار خطرناک است و در حال حاضر زنده نگه داشتن امید در جوانان مهم ترین مسئله‌ی ماست.

امید به آینده برای هر فرد در جامعه حیاتی ترین موضوع است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج در تبریز ، رحیم شهرتی فر در در هفتمین گردهمایی مسئولان امور جوانان استان‌ها در تبریز، طی سخنانی با بیان اینکهبین یاس و کیفیت زندگی رابطه مستقیم وجود دارد، گفت:  اکنون شکل‌گیری گفتمان، توجه به زندگی و نیاز به شادمانی در جامعه نیازی ضروری است . 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: وظیفه‌ی ما در این شرایط ارتقای سطح شاخص‌های امید به  آینده کشوراست . 
 

حمایت از سمن‌ها باید بیش تر از گذشته مورد توجه قرار گیرد

وی با بیان این‌که ۱۴۰ سمن در استان ما فعال هستند، افزود: حمایت از سمن‌ها باید بیش تر از گذشته مورد توجه قرار گیرد و باید برای تامین مشارکت جدی جوانان در مسائل، برنامه‌ای اساسی تبیین کنیم . 

شهرتی فر
 
شهرتی‌فر با اشاره به کم رنگ بودن حضور جوانان در عرصه‌ی فعالیت‌ها و مشارکت سیاسی کشور، گفت: هر چند جوانان در دوران انتخابات ریاست جمهوری حضور و نقش موثری داشتند ولی این مشارکت تنها نباید مختص به ایام انتخابات باشد . 
 
وی با بیان این‌که بین مشارکت و سرمایه اجتماعی رابطه ی مستقیم وجود دارد، گفت: دشمنان ما می خواهند ایران را نابود کنند ما باید هوشیار بوده و نگذاریم خدشه‌ای به سرمایه های ما وارد شود و باید برای توانمندسازی مردم و حضور فعال و خود جوش جوانان در کارهای فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی تدبیری اندیشیده شود . 
  
وی با بیان این‌که مسئله‌ی بروز خرده فرهنگ ها در بین جوانان باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: اگر این خرده فرهنگ‌ها کنترل نشوند، بستری برای آسیب های اجتماعی و فرهنگی را فراهم خواهند کرد که در این راستا باید نظام آموزش و پرورش و دستگاه های تربیتی  و نظام آموزش عالی به این موضوع توجه جدی کنند .
  
 معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی افزود:  گفتمان امروز و زبان قابل فهم و درک و سیستم تصمیم گیر جوانان باید جدی گرفته شود و برای آن برنامه خاصی ارایه دهیم . 
  
وی در خاتمه با بیان این‌که ما با تفاهم نامه برجام سیاست برد-برد را برای ایران رقم زده بودیم، تصریح کرد: صهیونیست ها و آمریکایی ها به این نتیجه رسیدند که نباید برای جمهوری اسلامی ایران بردی مطرح شود و خواستند این برنامه را به باخت تبدیل کنند و به همین دلیل نیز ایالت متحده آمریکا درمیانه راه عهد شکنی کرده و از برجام خارج شد . 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه