English

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در شیراز تأکید کرد:

دشمنان چه بخواهند و چه نخواهند حرف اول و آخر را جمهوری اسلامی میزند

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در شیراز تأکید کرد: دشمنان چه بخواهند و چه نخواهند حرف اول و آخر را جمهوری اسلامی میزند و عملاً هیچ موضوعی در منطقه بدون مداخله ایران حل نمی شود.

دشمنان چه بخواهند و چه نخواهند حرف اول و آخر  را جمهوری اسلامی میزند

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی در جمع پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس در شیراز تأکید کرد: دشمنان چه بخواهند و چه نخواهند حرف اول و آخر را جمهوری اسلامی میزند و هیچ موضوعی در منطقه بدون مداخله ایران حل نمی شود.

وی افزود: به ندرت می توان منطقه ای پر اهمیت تر از غرب آسیا را پیدا کرد که قدرت های فرامنطقه ای دچار رقابت برای حضور در آن نشده باشند.

 فرمانده سابق سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ادامه داد: این منطقه تا ۱۲ سال آینده پر مسئله ترین منطقه خواهد بود و جمهوری اسلامی به عنوان قدرت منطقه ای، وزنه اقتصادی، سیاسی و.. خواهد بود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: در برنامه ششم توسعه، موقعیت ایران در منطقه مشخص شده و حتی برنامه استان فارس نیز تا سال ۱۴۰۰ پیش بینی شده است.

سرلشکر رحیم صفوی در ادامه در خصوص قوی یا ضعیف شدن دشمنان ایران گفت: پس از جنگ تحمیلی هیچ کدام از کشورهای همسایه برای ما تهدید به حساب نمی آید بلکه قدرت های فرامنطقه ای هستند که برای ما می توانند تهدید حساب شود و البته نیروی نظامی جمهوری اسلامی ایران برای تمامی تهدیدهای احتمالی برنامه ریزی مشخص دارد.

وی خاطرنشان ساخت: از نظر من آمریکا و صهیونیست در مقایسه با ۱۰ سال قبل ضعیف تر شدند چرا که آنها اگر قدرت و توان داشتند می توانستند حکومت بشار اسد را در سوریه سرنگون کنند و دیدیم که نتوانستند...

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: ۷۲ درصد خاک سوریه در اختیار دولت بشار اسد است و بخش دیگر که در مرز اردن قرار دارد در اختیار دیگران؛ حال آنکه آمریکایی ها در عراق و سوریه شکست خوردند و ائتلاف ایران، روسیه، سوریه و حزب الله موفق میدان شدند.

سرلشکر صفوی تأکید کرد: حزب الله لبنان به تنهایی ۸۰ هزار موشک دارد و از حالت پدافندی و آفندی برای صهیونیست ها به یک وحشت دائم تبدیل شده است که این خود نشان پیشرفت و قدرت آنها است.

وی تصرح کرد: امروز آمریکا در حال از دست دادن متحدینش است و تمامی قدرت آنها در مباحث اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و نظامی در حال از بین رفتن اما در مقابل آن همین امروز، قدرت نفوذ ما به مدیترانه رسیده و افکار امام(ره) و مقام معظم رهبری الهام بخش مسلمانان جهان شده در نتیجه جمهوری اسلامی ایران به الگویی برای مسلمانان جهان تبدیل شده است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت داخلی اشاره کرد و گفت: در مسائل داخلی مشکل داریم و دولت و قوای کشور باید آن را حل کنند؛ دولت ها برای رفع مشکلات جامعه می آیند و اگر آنها درست انتخاب نشوند و نتوانند مشکلات مردم از جمله بیکاری را رفع کنند مشکل بزرگ تر می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه