English

مدیرکل بیمه سلامت لرستان در گفت‌و‌گو با موج:

هزینه‌های درمانی بیماران خاص لرستان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارد

شاهدخت فتحی بیرانوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری موج در لرستان از پوشش صد در صدی هزینه‌های درمانی بیماران خاص توسط بیمه سلامت استان خبر داد.

هزینه‌های درمانی بیماران خاص لرستان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارد

مدیرکل بیمه سلامت لرستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری موج، اظهار داشت: یک‌هزار و 211 بیمار خاص استان، اعم از بیماران دیالیزی، ام‌.اس، پیوندی، تالاسمی و هموفیلی تحت پوشش خدمات رایگان بیمه سلامت هستند.

شاهدخت فتحی بیرانوند، افزود: هزینه 100 درصدی درمان بیماران خاص در لرستان بر عهده بیمه سلامت است که امیدواریم در راستای خدمت رسانی بیشتر به این عزیزان، بیش از گذشته فعال باشیم.

وی، گفت: برای ارتقای سلامت به یک تغییرات نظام‌مند در سطح جامعه نیازمندیم و باید فرآیند اجتماعی شدن آن را ترویج دهیم. علی ایحال، تا این لحظه، از جمعیت یک‌میلیون و 800هزارنفری لرستان، یک‌میلیون و صد هزار نفر عضو بیمه سلامت هستند.

خدمات درمانی بیمه سلامت الکترونیکی می‌شود

فتحی بیرانوند، ادامه داد: در هیچ کشوری یک شخص از چند دفترچه درمانی استفاده نمی‌کند. این در حالی است که در کشور ما، این مشکل نمود عینی دارد که امیدواریم با الکترونیکی شدن خدمات درمانی ظرف ماه‌های آینده، دفترچه‌های کاغذی خدمات درمانی حذف شوند.

با 30 دفتر پیشخوان قرارداد همکاری منعقد شده است

مدیرکل بیمه سلامت لرستان، خاطرنشان کرد: در راستای صدور و چاپ دفترچه‌های درمانی مردم لرستان با 30دفتر پیشخوان قرارداد منعقد کرده‌ایم که این اقدام باعث تسریع در روند صدور و ارائه دفترچه به متقاضیان شده است.

بیش از 80 درصد بیمه‌شدگان لرستان، حق بیمه پرداخت نمی‌کنند

وی، در خصوص درآمدهای بیمه سلامت در استان لرستان، با انتقاد از عملکرد برخی بیمه‌شدگان، گفت: متاسفانه 80 تا 83 درصد جمعیت بیمه‌شده، هیچ‌گونه حق بیمه‌ای به بیمه سلامت پرداخت نمی‌کنند که این امر به یک چالش بزرگ برای جامعه بیمه‌گر شده است.

بیماران خاص

بیماران خاص تحت پوشش بیمه سلامت لرستان، خدمات رایگان دریافت می‌کنند

شاهدخت فتحی بیرانوند، در پایان تصریح کرد: این اطمینان خاطر را به بیماران خاص تحت پوشش بیمه سلامت لرستان داده و می‌دهیم که تمامی هزینه‌های درمانی این عزیزان تحت پوشش بوده و پرداخت می‌شود، لذا هیچ‌گونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه