English

استاندار فارس در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه آزادراه شیراز-اصفهان:

بهره برداری از آزادراه شیراز-اصفهان نیاز به تلاش تمام دستگاه ها دارد/ آزادراه شیراز-اصفهان تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد

استاندار فارس در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه آزادراه شیراز-اصفهان تأکید کرد: تلاش حداکثری تمام دستگاه ها و عوامل اجرایی برای تکمیل و بهره برداری هرچه سریعتر از آزادراه شیراز -اصفهان لازم و ضروری است و دستگاه های متولی باید با جدیت این موضوع را دنبال کنند.

بهره برداری از آزادراه شیراز-اصفهان نیاز به تلاش تمام دستگاه ها دارد/ آزادراه شیراز-اصفهان تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، اسماعیل تبادار در جریان بازدید از روند عملیات اجرایی آزادراه شیراز-اصفهان با بیان اینکه تکمیل پروژه های بزرگ راهسازی، صنعتی و تولیدی در استان در دستور کار است، تأکید کرد: برای تکمیل و بهره برداری از پروژه بزرگ آزادراه شیراز -اصفهان تلاش حداکثری تمام دستگاه ها و عوامل اجرایی آن لازم و ضروری است و  دستگاه های متولی باید با جدیت این موضوع را دنبال کنند.

استاندار فارس در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه آزادراه شیراز-اصفهان

وی ادامه داد: تکمیل پروژه های عمرانی مهم و تأثیرگذار استان فارس در بخش های مختلف در دستور کار دستگاه های متولی قرار دارد و برنامه ریزی های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

نماینده عالی دولت در استان فارس، پروژه آزادراه شیراز - اصفهان را یکی از پروژه های مهم استان و کشور عنوان کرد و گفت: این پروژه در دو سه سال گذشته و در دولت تدبیر و امید رونق مضاعف گرفته و از ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی به حدود ۷۲ درصد رسیده است.

استاندار فارس در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه آزادراه شیراز-اصفهان

استاندار فارس ادامه داد: بر اساس گزارش اعلام شده از سوی عوامل اجرایی این پروژه، امیدواری برای بهره برداری از این آزادراه تا پایان سال جاری یا ابتدای سال ۱۳۹۸ وجود دارد.

وی اضافه کرد: گرچه عوامل اجرایی پروژه آزادراه شیراز -اصفهان چند درصدی از برنامه زمان بندی عقب هستند اما به نظر می‌ رسد مجال جبران کار وجود دارد و باید برای تکمیل پروژه گام های محکم تری برداشته شود.

استاندار فارس یکی از مهمترین مشکلات پروژه آزادراه شیراز-اصفهان را نقدینگی دانست و اظهار امیدواری کرد که این مشکل از طریق وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان شریک پروژه و وزارت راه و شهرسازی تأمین شود.

استاندار فارس در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه آزادراه شیراز-اصفهان

تبادار با تأکید بر اینکه اتمام مراحل احداث آزادراه شیراز - اصفهان با همکاری و همت جمعی همه عوامل و دست اندرکاران امکان پذیر است، گفت: عوامل اجرایی توانایی و آمادگی لازم را دارند تا ضمن مهیا کردن همه مسائل فنی از جمله مصالح، عقب ماندگی موجود را جبران کنند.

وی افزود: در جریان بازدید امروز از پروژه آزادراه شیراز-اصفهان مقرر شد برنامه ریزی جدیدی برای ادامه کار این پروژه صورت بگیرد و  روند پیشرفت پروژه به صورت هفتگی و ماهانه رصد شود.

استاندار فارس تأکید کرد: همه دستگاه های اجرایی موظف به همکاری با وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل پروژه آزادراه شیراز-اصفهان هستند.

استاندار فارس در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه آزادراه شیراز-اصفهان

نماینده عالی دولت در استان فارس گفت: عملیات اجرایی آزادراه شیراز-اصفهان باید با همت همه دست اندرکاران تا پایان سال جاری یا ابتدای سال ۱۳۹۸ به پایان برسد که خوشبختانه اهتمام همه دستگاه های اجرایی استان به تسریع روند کار در بهره برداری از پروژه است.

تبادار همچنین به دیدار اخیر خود با وزیر راه و شهرسازی و بررسی موضوع آزادراه شیراز- اصفهان در این دیدار اشاره کرد و یادآور شد: دکتر آخوندی در این دیدار قول های مساعدی برای تأمین اعتبارات آزاد راه داده است که امیدواریم این وعده محقق شود.

وی با بیان اینکه مسائل و مشکلات آزادراه شیراز-اصفهان باید مورد به مورد بررسی و حل شود، تأکید کرد: اگر اهتمام عملیاتی در کنار اهتمام مدیریتی اجرا اعم از منابع مالی، برطرف کردن محدودیت ها،  معارض و سایر موارد باشد این پروژه هرچه سریعتر به سرانجام می رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه