English

با حضور عکاسان زنجان وکردستان در محل گالری اردیبهشت بیجار؛

نمایشگاه گروهی عکس موبایلی « با خیش /بینه ر» برگزار می شود

به همت حوزه هنری شهرستان بیجار ، نمایشگاهی گروهی عکس موبایلی آثار هنرمندان عکاس زنجانی و کردستانی از روز شنبه از 2 تا 7 تیرماه 97 در گالری اردیبهشت حوزه هنری بیجار برپا می گردد.

نمایشگاه گروهی عکس موبایلی « با خیش /بینه ر»  برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان ازبیجار؛باحضورعکاسان زنجان وکردستان درمحل گالری اردیبهشت بیجار،نمایشگاه گروهی عکس موبایلی « با خیش /بینه ر»  برگزار می شود.

ناصرقربانپور سرپرست حوزه هنری شهرستان بیجار با اعلام این خبر گفت : در راستای تعامل وهم افزایی هنری و استفاده و بهره گیری از تجربیات هنرمندان توانمند استان کردستان و زنجان و همچنین توجه دادن جامعه به استفاده از امکانات در اختیار درخلق آثار هنری نمایشگاه عکس موبایلی از 8 هنرمند توانمند استان های زنجان وکردستان در قالب 40 تابلو از روز شنبه 2 تیرماه لغایت پایان روز پنجشنبه 7 تیر در محل گالری اردیبهشت حوزه هنری بیجار برگزار می گردد .

وی افزود: در این نمایشگاه هنرمندان پویا بیات ، حسین نظری ، مهرداد فتحی و محمد جوزی از استان زنجان و اصغر فیض الهی ، جمشید فرجوند فردا ، سامان عباسی و ساجد حق شناس از استان کردستان آثار عکاسی با موبایل خود را در معرض نمایش عمومی قرار می دهند .

قربانپور افزود : امروز با بهره گیری از تکنولوژی های روز در اختیار می توان با کمترین هزینه آثار هنری ارزشمندی را در بخش عکاسی خلق نمود و در این نمایشگاه عکاسان حرفه ای این دو استان نیز با بهره مندی از این تکنو لوژی آثار ارزشمندی را که ثبت نموده اند به معرض نمایش عمومی گذاشته اند .

سرپرست حوزه هنری شهرستان بیجار با دعوت از تمامی علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه گفت : افتتاحیه نمایشگاه با حضور صاحبان آثار شنبه 2 تیرماه ساعت 17 در محل گالری اردیبهشت واقع در خیابان شهدا ، جنب شهرداری ، حوزه هنری بیجار برگزار و در زمان برگزاری نمایشگاه همه روزه از ساعت 8 تا 14 و 17 تا 20 آماده بازدید دوستداران هنر عکاسی خواهد بود .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه