English

معاون آبفای کرمانشاه:

۹۰ درصد مشترکین قبوض آب بهای کرمانشاه غیرحضوری پرداخت می شود

معاون امور مشترکین آبفای استان کرمانشاه گفت: حدود 90 درصد از مشترکین آب شهرهای استان کرمانشاه قبوض آب مصرفی خود را به صورت غیرحضوری پرداخت می کنند.

90 درصد مشترکین قبوض آب بهای کرمانشاه غیرحضوری پرداخت می شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، عبدالرضا مروج ضمن اعلام خبر پرداخت 90 درصد مشترکین قبوض آب بهای کرمانشاه بصورت غیرحضوری، افزود: با برنامه ریزی های به عمل آمده تا پایان سال میزان پرداخت قبوض آب بهای کرمانشاه بصورت غیرحضوری مشترکین در سطح استان به نزدیک 100 درصد افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: در شهر کرمانشاه نیز میزان 87 درصد پرداخت غیرحضوری قبوض آب بها را داریم.

مروج افزایش درآمد شرکت، کاهش اتلاف وقت و هزینه های مشترکین را از جمله مزایای پرداخت غیر حضوری قبوض آب عنوان و اظهار کرد: این مشترکین قبوض آب مصرفی خود را به صورت غیر حضوری از طرق مختلف نظیر اینترنت، اینترانت (شبکه داخلی شرکت آبفای استان)، تلفن بانک، پیامک و دستگاه عابر بانک (ATM) پرداخت کرده اند.

معاون امور مشترکین آبفای استان از شهروندان خواست نسبت به پرداخت به موقع آب بهاء مصرفی خود که در زمان مشخص تعیین شده اقدام نمایند.

وی  ضمن ابراز خرسندی از پرداخت قبوض آب بها بصورت غیرحضوری، صرفه جویی در مصرف آب و پرداخت آب بهاء خدمات شرکت را موجب توزیع عادلانه و تداوم خدمات به مردم عنوان کرد و گفت: انتظار داریم مردم نیز ما را در این زمینه کمک نمایند تا مشکلی در ارائه خدمات به آنان ایجاد نشود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی