English

طی نامه ای به ادارات ورزش و جوانان؛

هیات فوتبال استان گیلان خواستار ساماندهی مدارس فوتبال در شهرستانها شد

هیات فوتبال استان گیلان طی نامه ای به ادارات ورزش و جوانان و هیات های فوتبال شهرستانها هشدار داد و خواستار ساماندهی مدارس شد.

هیات فوتبال استان گیلان خواستار ساماندهی مدارس فوتبال در شهرستانها شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان و جلوگیری از اتفاقات پیش بینی نشده،  درخصوص ساماندهی مدارس فوتبال در سال 98-97، هیات فوتبال استان گیلان طی نامه ای به ادارات ورزش و جوانان  و هیات های فوتبال شهرستانها هشدار داده و خواستار ساماندهی مدارس فوتبال در شهرستانها شد.

از این رو موارد ذیل جهت اقدام اعلام می گردد:

1-   جلوگیری از فعالیت مدارسی که تاکنون مجوز سال 98-97 را دریافت ننموده اند، درصورت فعالیت نام موسس، مربیان را سریعاً به ادارات ورزش شهرستانها و حراست اعلام و رونوشت به هیات فوتبال استان ارسال گردد.

2-   بازدید از مدارس دارای مجوز بصورت محسوس یا نامحسوس در صورت کمبود امکانات تذکر لازم داده شود لازم بذکر است زمین ورزشی مناسب، لباس یک رنگ، تفکیک شرایط سنی، بکارگیری مربیان دارای کارت مربیگری، توپ ، کاور ، بودن پزشکیار الزامی میباشد.

3-   پس از بازدید و برطرف نشدن اشکالات مراتب به استان اعلام تا از سال آینده از فعالیت آنها جلوگیری بعمل آید.

مدارس فوتبال

4-   باهمکاری شهرداریها از تبلیغات مدارس فاقد مجوز در سطح شهر جلوگیری بعمل آمده و با نصب بنر یا اطلاع رسانی به هرطریق ممکن اسامی مدارس دارای مجوز جهت اطلاع به خانواده های علاقمند به ثبت نام در رشته فوتبال اعلام گردد.

5-   مدارک های شامل (عدم سوء پیشینه، عدم اعتیاد و...)از مربیان دارای مدرک مربیگری، تدارکات، مسئولان مدرسه الزامی می باشد.

6-   لازم بذکر است از تاریخ 97/05/15 کلیه مدارس دارای مجوز در سطح استان ارزیابی در صورت عدم امکانات لازم از فعالیت آنها جلوگیری بعمل می آید و در سالهای بعد اجازه فعالیت داده نخواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه