English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

کلاهبردار میلیاردی در اصفهان دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک نفر که مبلغ 80 میلیارد ریال از شهروندان اصفهانی کلاهبرداری کرده و متواری شده بود، خبر داد.

کلاهبردار میلیاردی در اصفهان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی با اشاره به دستگیری کلاهبردار میلیاردی در اصفهان گفت: در پی وقوع شکایاتی مبنی بر اینکه فردی با پوشش بنگاه معاملاتی خودرو از 13 شهروند کلاهبرداری و متواری شده است، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی اصفهان قرار گرفت.

وی با اشاره به صدور دستور مقام قضائی مبنی بر دستگیری این کلاهبردار افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی پس از انجام یک سری کارهای تخصصی و اقدامات خاص موفق شدند مخفیگاه این کلاهبردار حرفه‌ای را شناسایی کنند.

سردار معصوم بیگی بیان داشت: یک گروه مجرب از مأموران اداره عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی پس از هماهنگی قضائی به محل اعزام و او را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: فرد دستگیرشده در بازجویی‌های پلیس به کلاهبرداری و برداشت مبلغ 80 میلیارد ریال از 13 نفر تحت پوشش خریدار خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و توصیه کرد: شهروندانی که قصد خرید خودرو دارند به بنگاه‌های معاملاتی مجاز مراجعه و از پرداخت کامل مبلغ خودرو قبل از تعویض پلاک و انتقال سند خودداری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه