English

استاندار فارس در دیدار جمعی از احزاب و تشکل های سیاسی اصولگرا در فارس:

انتقاد همراه با انصاف امری سازنده و مفید است/ پویایی جامعه در گرو تضارب افکار و حضور همه سلایق است

استاندار فارس در دیدار جمعی از نمایندگان احزاب و تشکل های سیاسی اصولگرا در استان فارس، با بیان اینکه انتقاد همراه با انصاف امری سازنده و مفیداست، اظهار داشت: همه ما بر یک کشتی سوار هستیم و هر آفت و گرفتاری برای یک جزء اتفاق بیفتد کل را در بر می گیرد، بنابراین باید با انتقاد سازنده و مبتنی بر دلسوزی در راستای حفظ نظام جمهوری اسلامی به صیانت از آن بپردازیم.

انتقاد همراه با انصاف امری سازنده و مفید است/ پویایی جامعه در گرو تضارب افکار و حضور همه سلایق است

 به گزارش خبرگزاری موج از فارس، اسماعیل تبادار در دیدار جمعی از نمایندگان احزاب و تشکل های سیاسی اصولگرا در فارس، با بیان اینکه انتقاد همراه با انصاف امری سازنده و مفیداست، اظهار داشت: همه ما بر یک کشتی سوار هستیم و هر آفت و گرفتاری برای یک جزء اتفاق بیفتد کل را در بر می گیرد، بنابراین باید با انتقاد سازنده و مبتنی بر دلسوزی در راستای حفظ نظام جمهوری اسلامی به صیانت از آن بپردازیم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که تأکید می کنند امروز هیچ موضوعی مهمتر از وحدت و هماهنگی و همسویی در جامعه نیست، افزود: این تأکید رهبر معظم انقلاب باید به عنوان فصل الخطاب برای همه ما در سراسر کشور باشد.

استاندار فارس در دیدار جمعی از احزاب و تشکل های سیاسی اصولگرا در فارس

نماینده عالی دولت در استان فارس تأکید کرد: مدیریت ارشد استان خواهان وفاق و همدلی در میان همه گروه ها و جریانهای سیاسی استان، علما، ائمه جمعه، بزرگان و سایر افراد است و باید زمانی که منافع مردم به میان می آید، همه اختلاف نگاه ها و سلایق کنار بگذارند.

استاندار فارس همچنین با اشاره به تنوع قومیتی، فرهنگی، آداب، رسوم، زبان و ... در ایران، گفت: همه این تنوع ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز بدون تمایز بین آنها زیر چتر حمایتی نظام جمهوری اسلامی ایران قرار داشته اند.

تبادار با بیان اینکه انتقاد همراه با انصاف امری سازنده و مفیداست، اظهار کرد: همه ما بر یک کشتی سوار هستیم و هر آفت و گرفتاری برای یک جزء اتفاق بیفتد کل را در بر می گیرد، بنابراین باید با انتقاد سازنده و مبتنی بر دلسوزی در راستای حفظ نظام جمهوری اسلامی به صیانت از آن بپردازیم.

وی در ادامه گفت: در انتقال اخبار و انتقادات باید از آنچه مطرح می کنیم آگاهی کامل داشته باشیم، برای رسیدن به اهداف مورد نظر خود به دروغ متوسل نشویم و درقضاوت ها انصاف را رعایت کنیم.

نماینده عالی دولت در استان فارس به تلاش و برنامه ریزی دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود:  دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران امروز بیش از هر زمان دیگری متحد شده و همه امکانات و توان خود را برای اختلاف افکنی و صدمه زدن به نظام به کار گرفته اند که در این شرایط باید ضمن تلاش برای حفظ و تقویت وحدت در جامعه، هوشیاری لازم را داشته باشیم.

دولت تدبیر و امید به حقوق شهروندی اعتقاد دارد

استاندار فارس با بیان اینکه دولت تدبیر و امید به حقوق شهروندی اعتقاد دارد یادآور شد: وزرات کشور با تدوین منشور وفاق سیاسی اعتقاد خود به گسترش احزاب را اعلام کرده است و بنده نیز به عنوان نماینده عالی دولت در استان فارس معتقدم پویایی جامعه در گرو تضارب افکار و حضور همه سلایق است.

تبادار با تأکید بر اینکه امروز زمان همدلی و تلاش مضاعف برای حل مشکلات مردم است، گفت: مردم پس از عنایت خداوند و رهبری های مقام معظم رهبری، پشتوانه نظام در بحران ها بوده و در آینده نیز خواهند بود و باید با تزریق امیدواری به جامعه، سخن گفتن با آگاهی از سوی گروه های مرجع و تاثیرگذار؛ سبب ایجاد امید در جامعه شد.

استاندار فارس در دیدار جمعی از احزاب و تشکل های سیاسی اصولگرا در فارس

وی با اشاره به بسیاری از دستاوردهای دولت در سال های اخیر، این اقدامات را زمینه ایجاد امیدواری در جامعه بر شمرد و گفت: در سال 92 نرخ بیکاری در استان فارس  13.8 بوده و امروز به  10.8رسیده همچنین رتبه فضای کسب کار در فارس 18 بوده که در حال حاضر به رتبه یک ارتقاء یافته است.

استاندار فارس با بیان به اینکه توسعه صادرات غیر نفتی زمینه ای برای بهبود وضعیت اقتصادی در جامعه است، یادآور شد: توسعه صادارت غیر نفتی استان در سال 94 حدود 60 درصد  و در سال 95و96 حدود 28 درصد افزایش داشته است.

تبادار همچنین از افتتاح 8 طرح بزرگ به ارزش 11 هزار میلیارد تومان در هفته دولت و پس از آن خبر داد و افزود: در حال حاضر اقدامات عمرانی مهمی از جمله احداث آزاد راه شیراز_اصفهان در دستور کار قرار دارد که با بهره برداری از آن فاصله مرکز استان تا تهران 130 کیلومتر کاهش می یابد.

وی همچنین به برگزاری 183 جلسه کمیته رفع موانع تولید در استان اشاره کرد و یادآور شد تا کنون مشکلات 64 درصد از واحد های تولیدی در این کمیته بر طرف شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه