English

رئیس ‌کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رشت بیان کرد:

قطع فعالیت آب نمای رشت مصداق بارز لطمه به اموال عمومی/راه اندازی مجدد فاز اول آب نمای بوستان ملت رشت

رئیس ‌کمیسیون عمران شورای رشت در جلسه مشترک کمیسیون های عمران و بهداشت و محیط زیست شورای رشت گفت: قطع فعالیت آب نمای رشت مصداق بارز لطمه به اموال عمومی است.

قطع فعالیت آب نمای رشت مصداق بارز لطمه به اموال عمومی/راه اندازی مجدد فاز اول آب نمای بوستان ملت رشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، رضا رسولی با ابراز نگرانی از فرسودگی تجهیزات آب نمای بوستان ملت گفت: ساختار این آب نما هیدرولیکی _مکانیکی بوده و وضعیت فعلی موجب نابودی زیر ساخت ها و تجهیزات آن می شود.

راه اندازی مجدد فاز اول آب نمای بوستان ملت رشت

وی با تاکید بر اینکه خطر آسیب اموال عمومی پیرامون آب نمای بوستان ملت رشت وجود دارد افزود: باید به منظور جلوگیری از آسیب به اموال عمومی که میلیاردها تومان برای آن هزینه شده است اقداماتی انجام شود.

رسولی

رسولی با اشاره به اینکه اگر ایراداتی پیرامون فعالیت آب نما مطرح است باید برطرف شود گفت: بیش از چند میلیارد تومان از پول مردم به منظور راه اندازی این آب نما هزینه شده اما در شرایط فعلی بلا استفاده رها شده است.

پیاده راه فرهنگی رشت در شرایط فعلی محتوای فرهنگی چندانی ندارد

رسولی با اشاره به وضعیت پیاده راه فرهنگی رشت گفت: پیاده راه فرهنگی رشت در شرایط فعلی محتوای فرهنگی چندانی ندارد و امیدواریم به این مهم توجه بیشتری معطوف شده و پخش مسابقات فوتبال کشورمان در پیاده راه اقدام خوبی بود.

عدم پخش مسابقه امروز فوتبال ایران و اسپانیا در پیاده راه فرهنگی رشت

وی با انتقاد از عدم پخش مسابقه امروز فوتبال ایران و اسپانیا در پیاده راه فرهنگی رشت تصریح کرد: در شهر لاهیجان نیز این مسابقه در فضای باز پخش می شود و امیدوارم مشکل عدم پخش مسابقه تیم های ایران و اسپانیا در پیاده راه فرهنگی رشت برطرف شده تا شهروندان رشتی نیز بتوانند این مسابقه را در پیاده راه رشت به تماشا بنشینند.

کمیسیون- عمران شورای رشت

رفع مشکل راه اندازی آب نمای بوستان ملت رشت

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر رفع مشکل راه اندازی آب نمای بوستان ملت رشت خطاب به پیمانکار این پروژه بیان کرد: کسی نمی تواند از شهر و شهروندان رشت گرو کشی کند و فاز اول این آب نما باید به زودی و مجددا راه اندازی شود.

رسولی به فرا رسیدن فصل تابستان اشاره کرد و گفت: آب نما باید در تابستان فعال باشد و یقینا این مهم به جذب گرشگر کمک فراوانی می کند.

خاموش بودن آب نمای بوستان ملت معنای بسیار بدی دارد

وی با اشاره به اینکه خاموش بودن آب نمای بوستان ملت معنای بسیار بدی دارد تصریح کرد: این مهم نشان دهنده عدم توانایی مدیریت شهری بوده و باید به گونه ای برنامه ریزی شود که حداقل فاز اول آن مجددا راه اندازی شود.

رئیس ‌کمیسیون عمران شورای رشت قطع فعالیت آب نمای رشت را مصداق بارز لطمه به اموال عمومی دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی