English

در جریان سفر صدرالسادات به خرم‌آباد صورت گرفت؛

معاون وزیر بهداشت از پروژه‌های بهداشتی و درمانی در دست احداث لرستان دیدن کرد

سید علی صدرالسادات معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، در جریان سفر به خرم‌آباد، از پروژه‌های در دست احداث دانشگاه علوم پزشکی لرستان دیدن کرد.

معاون وزیر بهداشت از پروژه‌های بهداشتی و درمانی در دست احداث لرستان دیدن کرد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، سید علی صدرالسادات معاون وزیر بهداشت در جریان سفر به خرم‌آباد و پس از برگزاری نشست روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب 4 کشور، به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و هیات همراه، از پروژه‌های بهداشتی و درمانی در دست احداث دانشگاه علوم پزشکی لرستان دیدن کرد.

مرکز غربالگری بیماران سرطانی، کلینیک تخصصی مرکز آموزشی درمانی شهدای عشایر، مرکز پرتو درمانی باران، بیمارستان 500 تخت خوابی خرم‌آباد، بیمارستان 100 تختخوابی تخصصی اعصاب و روان خرم‌آباد و 2 پروژه خوابگاه و کتابخانه دانشجویان، از جمله پروژه‌هایی بود که صدرالسادات و هیات همراه از آن دیدن کردند.

صدرالسادات در لرستان

معاون وزیر بهداشت: از خدمات رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تشکر می‌کنم

معاون وزیر بهداشت در حاشیه این بازدید، ضمن تشکر از خدمات صورت گرفته توسط دکتر کوروش ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، گفت: اقدامات خوب و قابل توجهی انجام شده، بخش زیادی از پروژه‌ها تکمیل و به بهره‌برداری رسیده اما امیدوارم به قید فوریت و با تلاش مضاعف، پروژه‌های در حال تکمیل نیز به زودی به بهره‌برداری برسند.

سید علی صدرالسادات در خرم آباد

گفتنی است صبح امروز، معاون وزیر بهداشت به منظور شرکت در نشست روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب 4 کشور وارد خرم‌آباد شد و از برخی پروژه‌های بهداشتی و درمانی در حال احداث استان دیدن کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی