English

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان:

همه اقشار مردم باید دغدغه مصرف بهینه آب را داشته باشند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت:مدیریت مصرف آب فراصنفی ست همه اقشار مردم باید دغدغه مصرف بهینه آب داشته باشند.

همه اقشار مردم باید دغدغه مصرف بهینه آب را داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، هاشم امینی درمراسم انعقاد تفاهم نامه مشترک شرکت آبفا استان اصفهان وسازمان مردم نهاد کشتی نجات گفت:هم اکنون پرداختن به مسئله تامین،توزیع و حافظت از آب ،موضوعی فراصنفی ست و همه اقشار جامعه باید با مدیریت مصرف سر لوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه سازمان مردم نهاد کشتی نجات درصدد تغییر سبک زندگی مردم در مواجهه با مصرف آب است اعلام کرد: اعضای سازمان مردم نهاد کشتی نجات که عمدتا افراد متخصص وفعال در زمینه  روان شناسی ،جامعه شناسی و آسیب شناسی هستند با هدف تغییر سبک زندگی مردم با ارائه راههای مصرف بهینه آب درصدد نهادینه کردن  رفتار درست، مصرف آب هستند.

وی افزود: بر اساس اعلام کارشناسان امر، این روزها اگر راههای درست مصرف کردن آب ازسوی افراد غیر مسئول عنوان شود مردم بیشتر توجه می کنند چرا که در چند سال اخیر مسئوالان به مراتب و به شیوه های گوناگون مردم را دعوت به مصرف صحیح آب نمودند که بی تاثیر نبوده اما براینکه مردم خسته نشوند بهتر است NGO  ها هم  در کنار مسئوالان مانع  از بد مصرفی آب شوند.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان مسئله آب را مقوله ملی برشمرد و خاطر نشان ساخت: همه نگاهها به مسائل پیرامون آب ملی و بین المللی باشد و از نگاه منطقه ایی به آب باید پرهیز کنیم بطوریکه سعی کنیم با ارائه راههای نوین ، از همین منابع محدود آب برای آینده گان ذخیره کنیم.

شرکت آبفا اصفهان

امینی به نقش سازمانهای مردم نهاد در پرهیز مردم از بد مصرفی آب اشاره کرد و تصریح نمود:سازمانهای مردم نهاد از آنجایی که از دل مردم برخواسته اند می توانند بعنوان بازوی توانمند صنعت آب و فاضلاب در ارائه  مبانی سازگاری با کم آبی به مردم باشند.

وی به بدمصرفی انرژی در کشور پرداخت و بیان داشت: برررسی های صورت گرفته بیانگر بدمصرفی انرژی توسط مردم می باشد که در این راستا مصرف آب از این قاعده مستثنی نیست.این در حالیست که با تغییر اقلیم و کاهش بارندگی ها در اقصی نقاط کشور ،مدیریت مصرف آب ضروری ست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر با گسترش شبکه اجتماعی و نقش آنها در زندگی روز مره مردم تصریح کرد: در حال حاضر با گسترش شبکه های اجتماعی اقشار بسیاری از مردم تحت تاثیر این کانالهای ارتباطی هستند که در این زمینه NGO  ها می توانند با نقطه نظرات کارشناسانه و با آسیب شناسی هایی که در دستور کار قرار می دهند از این بستر استفاده کنند و راهنمای مردم در مصرف صحیح آب باشند.

به گزارش موج، 35 نفر از اعضای سازمان مردم نهاد کشتی نجات پس از گذراندن دوره های آموزشی و بازدید از تاسیسات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بعنوان مروجین افتخاری مصرف بهینه آب اقدام به برگزاری کارگاههای آموزشی برای اقشار مختلف جامعه می نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی