English

فروشنده داروهای غیر مجاز در فضای مجازی در اصفهان دستگیر شد

فردی که اقدام به تبلیغ و فروش داروهای غیر مجاز در یکی از شبکه های اجتماعی می کرد توسط ماموران پلیس فتای استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

فروشنده داروهای غیر مجاز در فضای مجازی در اصفهان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی رصد و پایش فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتای اصفهان، با شناسایی صفحه ای با عنوان فروش داروهای نایاب بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 سرهنگ  سید مصطفی مرتضوی  بیان داشت: با انجام اقدامات تخصصی در فضای مجازی عامل ایجاد صفحه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی افزود: متهم که منزل خود را محل فروش و توزیع انواع داروهای غیر مجاز کرده بود در بازرسی های انجام شده شناسایی و داروهای غیرمجاز وی توقیف شدند.

رئیس پلیس فتای  استان اصفهان در پایان هشدار داد:تبلیغ و فروش دارو در فضای مجازی جرم بوده و پلیس با افرادی که سلامت شهروندان را به خطر می اندازند با قاطعیت برخورد می کند، همچنین به شهروندان توصیه کرد برای حفظ سلامت خود و عزیزانشان، حتماً داروهای مورد نیاز و اقلام بهداشتی را از مراکز قانونی و داروخانه های معتبر تهیه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه