English

اتمام فاز اول قطار شهری کرمانشاه تا پایان دولت دوازدهم

مدیرعامل سازمان قطار شهری کرمانشاه گفت: پروژه قطار شهری کرمانشاه جزء مصوبات سفر سال گذشته هیئت دولت به کرمانشاه قرار گرفت و بر این اساس اتمام فاز اول پروژه حدفاصل میدان معلم تا میدان آزادی جزء اولویت‌ها تا پایان دولت دوازدهم محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سعید سلیم ساسانی در خصوص کم و کیف روند پروژه قطار شهری کرمانشاه، ابراز داشت: با پیگیری استاندار و نمایندگان استان پروژه مهم قطار شهری کرمانشاه جزء مصوبات سفر سال گذشته رئیس‌جمهور و هیئت دولت به کرمانشاه قرار گرفت.

وی افزود: با قرار گرفتن پروژه قطار شهری کرمانشاه در لیست مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان، علاوه بر اعتبار سالانه مصوب قانون بودجه، برای این پروژه اعتبار سالانه‌ دیگری از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور نیز لحاظ خواهد شد.

ساسانی با اشاره به جزییات این مصوبه اظهار کرد: بر این اساس اتمام فاز اول پروژه حدفاصل میدان معلم تا میدان آزادی تا پایان دولت دوازدهم در اولویت قرار گرفت و طبق ابلاغ رئیس سازمان برنامه بودجه کشور امسال و سال آینده برای هرسال 120 میلیارد تومان و سال 1399 نیز 110 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه پیش‌بینی‌شده است.

وی افزود: سهم پیش‌بینی‌شده برای شهرداری کرمانشاه به‌عنوان دستگاه اجرایی نیز معادل 350 میلیارد تومان از محل منابع داخلی است که از طرق مختلف مانند فروش اوراق مشارکت، واگذاری املاک، تهاتر و ...قابل وصول است.

ساسانی گفت: با توجه به اعتبارات اختصاص‌یافته و نیز در صورت تأمین اعتبار از سوی شهرداری کرمانشاه شاهد تحولی عظیم درروند پیشرفت این پروژه خواهیم بود.

مدیرعامل قطار شهری کرمانشاه در ادامه با اشاره به اعتبارات ضعیف این پروژه در سنوات گذشته، گفت: از ابتدای آغاز عملیات اجرایی این پروژه تاکنون اعتبارات سالانه تخصیص‌یافته به این پروژه بسیار کم بوده، بااین‌وجود پروژه پیشرفت قابل‌توجهی داشته است.

ساسانی بابیان اینکه با پیگیری مدیران ارشد استان در سال گذشته این تحول - قرار گرفتن در لیست مصوبات سفر رئیس‌جمهور در پروژه قطار شهری کرمانشاه ایجادشده، اظهار کرد: پیرو این مصوبه و پیگیری‌های بعدی مبلغ 30 میلیارد تومان تخصیص مرحله اول از طرف سازمان برنامه‌وبودجه کشور به خزانه جهت این پروژه اعلام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی