English

نماینده عالی دولت در فارس در بازدید از مجتمع ایران خودرو استان فارس:

ظرفیت کافی برای توسعه همه حلقه های تولیدی خودرو در فارس وجود دارد

نماینده عالی دولت در فارس در بازدید از مجتمع ایران خودرو استان فارس تأکید کرد: ظرفیت کافی برای توسعه همه حلقه های تولیدی خودرو در فارس وجود دارد و در همین راستا مدیران مجتمع ایران خودرو استان فارس، باید تکمیل زنجیره تولید این مجموعه در استان را در دستور کار قرار داده تا شاهد دستیابی ایران خودرو فارس به جایگاه مطلوب آن باشیم.

ظرفیت کافی برای توسعه همه حلقه های تولیدی خودرو در فارس وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج از فارس اسماعیل تبادار امروز سه‌شنبه، در بازدید از مجتمع ایران‌خودرو استان فارس، با تأکید بر این که ظرفیت کافی برای توسعه همه حلقه های تولیدی خودرو در فارس وجود دارد، افزود: مدیران مجتمع ایران خودرو استان فارس، باید تکمیل زنجیره تولید این مجموعه در استان را در دستور کار قرار داده و مرحله به مرحله این حلقه ‌ها را تکمیل کنند تا شاهد دستیابی ایران خودرو فارس به جایگاه مطلوب آن در صنعت خودروسازی کشور باشیم.

نماینده عالی دولت در فارس در بازدید از مجتمع ایران خودرو استان فارس

وی با اشاره به مشکلات گذشته صنعت خودروسازی فارس تصریح کرد: از همه کارشناسان و دست‌اندرکارانی که با تجربه و توانمندی خود توانسته اند از فراز و فرودها و مشکلات این مجموعه بگذرند و ضررهای انباشته را به سود دهی رسانده و تولید حداقلی را به تولید حداکثری مبتنی بر ظرفیتِ داشته؛ تبدیل کنند، تقدیر و تشکر می کنم.

 استاندار فارس با بیان اینکه در ایران خودرو فارس بدون توسعه زیرساخت ها؛ سطح بهره وری افزایش یافته و از نیروی انسانی موجود حداکثر استفاده شده است، خاطرنشان ساخت:  با ابتکاری که مسئولان این مجموعه در دستور کار قرار داده اند، تولید را  از ۳۰ دستگاه خودرو در روز به ۸۰ دستگاه در روز افزایش داده‌اند.

نماینده عالی دولت در فارس با تأکید بر اینکه کیفیت نازل؛ مهمترین موضوعی است که درباره خودروسازی داخلی مورد انتقاد قرار می‌گیرد؛ کسب رتبه برتر کیفیت، توسط شرکت ایران‌خودرو فارس را دستاوردی مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: اینکه یک مجموعه تولیدی ثابت کند می تواند در حداقل امکانات نیز کیفیت را افزایش دهد، نشان دهنده کارکرد مناسب در مجموعه ایران‌خودرو فارس است.

تبادار در ادامه با اشاره به  فعالیت مجموعه ایران خودرو در استان فارس، یادآور شد: مجموعه ایران خودرو در استان فارس ۲۰۰ فرصت شغلی را ایجاد کرده که این مهم با توجه به اهمیت اشتغالزایی در شرایط کنونی جامعه، بسیار ارزشمند است.

وی افزود: فعال بودن این مجموعه نام استان فارس را نیز در صنعت خودروسازی کشور مطرح کرده است لذا هیئت مدیره باید سیاست گذاری‌های کلان در مجموعه ایران خودرو فارس در زمینه های مختلف در طرح و مدیریت ارشد استان نیز این پیشنهادات منطقی و مستدل را پیگیری نماید تا پیشنهادات فوق به سرانجام برسد.

نماینده عالی دولت در فارس در بازدید از مجتمع ایران خودرو استان فارس

استاندار فارس همچنین با اشاره به گزارش مدیرعامل مجموعه ایران خودرو مبنی بر همکاری دستگاه های اجرایی، از جمله تأمین اجتماعی، صنعت معدن و تجارت و مالیات با این مجموعه، بیان کرد: انتظار دارم همواره مدیران مجموعههای تولیدی و صنعتی، از همکاری مدیران دستگاه های اجرایی برای گذر از مشکلات استفاده کنند و شاهد ابراز رضایت نسبت به عملکرد این مدیران باشیم.

به گفته مدیرعامل این مجموعه، ایران خودرو استان فارس تا سال ۹۲ مجموعه ای ضرر ده بوده و بدهکاری های زیادی به شهرداری، بیمه و مالیات داشته است، که با استفاده از تجربه و توانمندی دست‌اندرکاران این مجموعه تا سال ۹۶ نه تنها همه بدهی های موجود، پرداخت شده بلکه به سود دهی نیز رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی