English

مدیر کل انتقال خون گیلان :

نیاز به خون و فرآورده‌ های خونی یک نیاز مداوم و همیشگی است/تقدیر از اهداکنندگان خون گیلانی

مدیر کل انتقال خون گیلان از افزایش 13 و 70 صدم درصدی اهدای خون نسبت به ایام مشابه در سال گذشته خبر داد و گفت: به خون و فرآورده‌ های خونی نیاز مداوم و همیشگی است.

نیاز به خون و فرآورده‌ های خونی یک نیاز مداوم و همیشگی است/تقدیر از اهداکنندگان خون گیلانی

‍ به خبرگزاری موج از گیلان،  احمد مرادی مدیر کل انتقال خون گیلان ضمن تشکر از شورای شهرستان رشت و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری در برگزاری همایش گرامیداشت روز جهانی اهداکنندگان خون گفت: این مراسم به مناسبت بزرگداشت عزیزانی است، که با اهدای خون خود زندگی را به نیازمندان هدیه می کنند.

مردادی  از  افزایش   13 و 70 صدم درصدی اهدای خون نسبت به ایام مشابه در سال گذشته خبر داد و گفت: با توجه به این که نیاز به خون و فرآورده‌ های خونی یک نیاز مداوم و همیشگی است و چون تهیه فرآورده‌ هایی مثل پلاکت، تنها از خون تازه امکان ‌پذیر است، از عموم هم استانی های عزیز دعوت می‌ شود تا با اهدای خون خویش در تمامی ایام، زندگی را به بیماران نیازمند به خون هدیه کنند.

اهمیت پلاکت  و مزیت تهیه سینگل پلاکت در درمان بیماران سرطانی

مرادی به اهمیت پلاکت  و مزیت تهیه سینگل پلاکت در درمان بیماران سرطانی اشاره کرد و افزود: از اهداکنندگان عزیزی که همیشه در صف کمک به همنوع نیازمند به خون قرار گرفته اند دعوت می کنیم جهت کمک به بیماران سرطانی در لیست داوطلبین اهدای پلاکت ثبت نام نمایند.

تقدیر از اهدا کنندگان خون

مدیرکل انتقال خون گیلان اظهار کرد: گیلان به علت گردشگر پذیر بودن، آمار بالای جراحی های قلب و عروق، تصادفات، تعداد زیاد بیماران هموفیلی، تالاسمی و فاویسمی جزء استان های نخست ایران از نظر مصرف فرآورده های خونی است.

در پایان مراسم به مناسبت روز جهانی اهدا کنندگان خون از اهداکنندگان خون گیلانی که بیش از 100 بار خون اهدا کرده‌اند و تعدادی از اهداکنندگان پلاکت و خانواده های معظم شهدای مدافع حرم که خون اهدا نموده اند با اهدای لوح تقدیر و جوایزی به رسم یادبود تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی