English

شهردار رشت در چهل و پنجمین جلسه شورای شهر مطرح کرد:

استقبال ۱۰۷ سرمایه گذار برای ۱۶ پروژه عمرانی/رفع مسدودی از حساب های شهرداری

شهردار رشت در چهل و پنجمین جلسه شورای شهر رشت از استقبال ۱۰۷ سرمایه گذار برای ۱۶ پروژه عمرانی خبر داد و تاکید کرد: در این اوضاع کساد اقتصادی کشور، مسلما این پروژه ها برای سرمایه گذار جذابیت داشته است.

استقبال ۱۰۷ سرمایه گذار برای ۱۶ پروژه عمرانی/رفع مسدودی از حساب های شهرداری

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مسعود نصرتی شهردار رشت با حضور در صحن شورا، درباره مسدود شدن حساب های شهرداری گفت: ۲۱ بار حساب های شهرداری رشت در این چند ماه مسدود شده است و این بسته شدن حساب توان شهرداری را کاهش داده و انتظارات مردم، مسئولان و اعضای شورا را تحت شعاع قرار داده است.

نصرتی افزود: به عنوان نمونه، شکایتی که ۴ سال پیش از شهرداری شده و امروز رای قطعی دریافت کرده استف برای شهرداری لازم الاجراست. ۲۱ پرونده داشتیم که با وجود دریافت ۱۲ ماه مهلت، باز نتوانستیم بدهی ها را پرداخت نماییم و عملا ۲۱ پرونده با آغاز بکار شورای پنجم بوده است.

وی گفت: امروز قدرت صدور چک ۲ میلیون تومانی را هم نداریم و این نه ربطی به اعضای شورای پنجم و نه شهردار فعلی دارد.

نصرتی ابراز کرد: آخرین پرونده ای که قادر بود برای ما مسدودی حساب ایجاد کند، توافق کردیم و تا ۱۰ ماه آتی دیگر حساب شهدراری مسدود نمی شود. پرونده های دیگری هم داریم که رای دارند و در مسیرهستند. پرونده های قبلی همه منابع درآمدی شهرداری را برداشت کردند و این اوضاع خوبی در ۱۰ ماه گذشته برای شهرداری نبود.۷۴ چک برگشتی ارثیه مدیریت قبلی هنوز روی میز داریم.

  6 پروژه عمرانی کلنگ زنی و بهره برداری از  ۶ پروژه تا هفته های آتی

نصرتی افزود: ۶ پروژه عمرانی کلنگ زنی و ۶ پروژه نیز تا هفته های آتی به بهره برداری می رسد.

نصرتی از استقبال ۱۰۷ سرمایه گذار برای ۱۶ پروژه عمرانی خبر داد و تاکید کرد: در این اوضاع کساد اقتصادی کشور، مسلما این پروژه ها برای سرمایه گذار جذابیت داشته است.

شهردار رشت اظهار کرد: پروژه هایی که کلنگ زنی می شود، هیچ کدام طرح ندارد. و نباید راحت از کنار آن گذشت این پروزه ها سال های قبل باید در شهرداری بررسی و تصویب می شد. بنابراین مجبوریم با کمی سختی شیوه طرح و ساخت را در پیش بگیریم و این حرکت ساده ای نیست. در غیر اینصورت سال اخیر را هم از دست خواهیم داد.

متولی احیای رودخانه ها شهرداری نیست

وی ادامه داد: چهارشنبه با دکتر نوبخت دیدار خواهیم داشت و برای رودخانه ها بر اساس طرح اجرایی شهرداری رشت، (رشت در مسیر توسعه) ضمن ارایه ۷ مکاتبه به دنبال اجرایی شدن آن هستیم و این آغاز آن با شرک آب و فاضلاب کشور و وزارت نیرو خواهد بود.

نصرتی تاکید کرد: متولی احیای رودخانه ها شهرداری نیست با این حال به دلیل اهمیت موضوع شهرداری تلاش کرد این طرح را با کمک دولت به سرانجام رساند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه