English

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان:

مردم لرستان ۴۳ میلیارد ریال فطریه پرداخت کردند

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) لرستان گفت: مردم استان 43 میلیارد ریال زکات فطریه خود را در صندوق‌های شورای زکات استان انداختند.

مردم لرستان 43 میلیارد ریال فطریه پرداخت کردند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، جاسم محمدی فارسانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمع‌آوری، شناسایی، پرداخت و هزینه کرد زکات فطریه به ‌صورت یکنواخت توسط هیئت‌ امنای مراکز نیکوکاری و مساجد انجام شد.

مدیرکل کمیته امداد لرستان با بیان اینکه مردم نوع‌دوست لرستان مشارکت گسترده‌ای در برنامه‌های اجرایی این نهاد داشته‌اند، گفت: در اجرای سنت حسنه اطعام با همکاری خیران و موسسات خیریه مردم‌نهاد سفره‌های افطاری در مناطق محروم و حاشیه‌نشین میزبان 49 هزار نفر از خانوارهای تحت حمایت این نهاد بوده است.

محمدی به حمایت مردم نیکوکار استان از کودکان ایتام و محسنین در شب‌های قدر اشاره کرد و گفت: هزار و 300 نفر از مردم خیراندیش لرستان حمایت 916 کودک یتیم و 598 فرزند محسنین را بر عهده‌ گرفته‌اند.

مدیرکل امداد امام خمینی(ره) لرستان، گفت: حامیان نیکوکار با انتخاب فرزندان بی‌بضاعت می‌توانند ماهیانه مبلغ حداقل 50 هزار تومان را به‌طور مستقیم از طریق شناسه پرداخت به‌ حساب کودکان واریز کنند.

600 نفر از مدیران استان لرستان در طرح مفتاح الجنه شرکت کردند

محمدی فارسانی به حضور پرشور مدیران ارشد استانی، خیران و نیکوکاران در طرح مفتاح الجنه اشاره کرد و افزود: امسال با حمایت و ابتکار استاندار لرستان، 600 نفر از مدیران ارشد استانی، شهرستانی و خیران با حضور در منازل مددجویان با خدمات این نهاد به محرومان آشنا و به برخی از مسائل و مشکلات مرتبط رسیدگی کردند.

جاسم محمدی فارسانی

فطریه مردم لرستان زیر نظر شورای زکات استان، میان نیازمندان تقسیم شد

وی به جمع‌آوری زکات فطره در روز عید سعید فطر توسط این نهاد در سراسر استان اشاره کرد و گفت: مردم روزه‌دار لرستانی 4 میلیارد و 300 میلیون تومان زکات فطریه خود را در صندوق‌های شورای زکات استان واریز کردند که بلافاصله زیر نظر هیئت‌امنای مساجد بین محرومان همان منطقه توزیع‌ شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان بابیان اینکه برنامه‌ریزی، بسترسازی و جمع‌آوری زکات فطره در شورای زکات استان زیر نظر نماینده ولی‌فقیه انجام می‌شود گفت: جمع‌آوری، شناسایی، پرداخت و هزینه کرد زکات فطریه به‌صورت یکنواخت با آرم کمیته امداد توسط هیئت‌امنای مراکز نیکوکاری و مساجد انجام گردید و بین نیازمندان همان محله توزیع‌شده است.

وی به استقبال مردم از فعالیت‌های اجتماعی و فقرزدایی مراکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد اشاره کرد و گفت: مراکز نیکوکاری در ماه مبارک رمضان پنج میلیارد و 500 میلیون تومان به مستمندان ساکن در محدوده جغرافیایی خود کمک کرده‌اند.

25 مرکز نیکوکاری در لرستان فعالیت می‌کند

جاسم محمدی فارسانی، افزود: هم‌اکنون 25 مرکز نیکوکاری در لرستان فعالیت می‌کنند که کلیه درآمدها و هدایای مردمی زیر نظر هیئت‌امنا بین محرومان همان منطقه تقسیم می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه