English

فرماندار شفت بیان کرد؛

بسترهای لازم برای عرضه و فروش محصولات کشاورزان شهرستان شفت فراهم شود

بر ایجاد بسترهای لازم برای عرضه و فروش محصولات کشاورزان شفتی تاکید نمود و افزود: ایجاد بازارچه های سنتی در مسیرهای گردشگری باید پیگیری و اجرایی شود .

 بسترهای لازم برای عرضه و فروش محصولات کشاورزان شهرستان شفت فراهم شود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمد رضا محسنی فرماندار شفت با بیان اینکه بخش قابل توجهی از سبد غذایی مردم گیلان، بلکه کشور در این شهرستان تولید می شود افزود: شفت 14 هزار و 336 هکتار اراضی شالی دارد که سالانه 41 هزار تن برنج سفید در این شهرستان تولید می شود.

وی  با اشاره به اینکه  شهرستان شفت با تولید 2 هزار و 200 تن گوشت قرمز، 12 هزار و 500 تن شیر خام و 7هزار  تن  گوشت سفید به عنوان یکی از قطب های تولید محصولات دامی در استان محسوب می شود افزود: فرآوری، توسعه صنایع بسته بندی و برند سازی محصولات کشاروزی، ضمن جلوگیری از خام فروشی سبب افزایش ارزش افزوده و درآمد مردم خواهد شد.

مهترین اصل توسعه در هر جامعه ای آموزش است

نماینده عالی دولت در شفت با بیان اینکه تفکر و عملکرد سنتی بدون توجه به فناوری و عدم بهره گیری از تجهیزات روز در این حوزه مانع افزایش میزان و کیفیت محصولات کشاورزی خواهد شد افزود: مهترین اصل توسعه در هر جامعه ای آموزش است؛ لذا آموزش جامعه هدف در کنار بهره گیری از امکانات روز سبب افزایش بهره وری و درآمد کشاورزان خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای طرح بوم گردی در شفت و دیگر شهرستان های گیلان تصریح کرد: دستگاه های متولی بایستی با اهتمام و جدیت و بهره گیری از تمام ظرفیت ها برای هرچه بهتر اجرا شدن این طرح تلاش نمایند؛  اما  از تغییر کاربری زمین های شالی و باغات چای در این شهرستان جلوگیری می شود.

محسنی بر ایجاد بسترهای لازم برای عرضه و فروش محصولات کشاورزان شفتی تاکید نمود و افزود: ایجاد بازارچه های سنتی در مسیرهای گردشگری باید پیگیری و اجرایی شود .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه