English

بزرگراه امام و بلوار هوانیروز در صدر نقاط حادثه‌خیز رانندگی کرمانشاه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: بزرگراه امام (ره)، بلوار هوانیروز و بلوار جانبازان از معابر شهری نقاط حادثه‌خیز رانندگی کرمانشاه و پر تصادف بخصوص تصادفات عابر پیاده است.

بزرگراه امام و بلوار هوانیروز در صدر نقاط حادثه‌خیز رانندگی کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سرهنگ فضل‌الله شیری در معرفی نقاط حادثه‌خیز رانندگی کرمانشاه، ابراز داشت: با اصلاح نقاط حادثه‌خیز رانندگی کرمانشاه می‌توان جلوی بسیاری از حوادث رانندگی را گرفت.

وی ادامه داد: علاوه بر سرعت جابجایی در نقاط مذکور، به دلیل حجم بالای تردد به‌ویژه تردد خودروهای سنگین، آمار و عمق تصادف در این نقاط متأسفانه بالاست.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه گفت: در سال‌های اخیر موضوع نقاط حادثه‌خیز که شامل شناسایی، اولویت و رفع مشکلات ترافیکی این نقاط می‌شود به‌عنوان یکی از راهکارهای ارتقاء و بهبود سطح ایمنی شبکه راه‌ها مورد تأکید و توجه هستند.

وی افزود: با توجه به وضعیت تصادفات شهری، فراهم آوردن زمینه و بستر تردد ایمن برای شهروندان کرمانشاهی نیاز ضروری است که باید در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد.

شیری گفت: لازم است مدیریت شهری کرمانشاه ضمن توجه به علت وقوع تصادفات و شکل‌های برخورد، نسبت به اصلاح هندسی نقاط حادثه‌خیز رانندگی کرمانشاه و نصب تجهیزات مناسب عابران پیاده برای حرکت طولی و عرضی معابر شهری اقدام کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه