English

استاندار فارس در دیدار اعضای هیأت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس:

خیرین! ایثارگرانی به تمام معنا هستند/ در جهت فرهنگ سازی کار خیر در جامعه تکریم خیرین ارزش پیدا می کند

در دیدار اعضای هیأت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس تأکید کرد: خیرین! ایثارگرانی به تمام معنا هستند و اساس و بنیان ایثارگری نیز بر پایه کرامت، سخاوت و بخشندگی بنا نهاده شده است.

خیرین! ایثارگرانی به تمام معنا هستند/ در جهت فرهنگ سازی کار خیر در جامعه تکریم خیرین ارزش پیدا می کند

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، اسماعیل تبادار امروز یکشنبه در دیدار اعضای هیأت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس با تجلیل از خیرین نیک اندیش استان گفت: خیرین! ایثارگرانی به تمام معنا هستند و اساس و بنیان ایثارگری نیز بر پایه کرامت، سخاوت و بخشندگی بنا نهاده شده است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه خیرین نیازی به تکریم ندارند و اجر و مزد خود را از خداوند دریافت می کنند لیکن به منظور فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ کار خیر در جامعه، تکریم آنان ارزش پیدا می کند.

نماینده عالی دولت در استان فارس بیان داشت: ایجاد فرصت تحصیل برای هم نوعان، نشان از اوج رفتار اخلاقی دارد که با هیچ میزانی قابل سنجش نیست.

استاندار فارس افزود: اقدامات برخی افراد براساس منفعت طلبی انجام می شود اما کار خیرین برگرفته از ذهنیت درونی  بوده و در راستای تکلیفی که خداوند برای هر بنده نوع دوست مشخص کرده انجام می شود.

تبادار با بیان اینکه در آموزه های دینی و در گفتار بزرگان و شاعران تأکید زیادی بر نوع دوستی شده است، یادآور شد: نوع دوستی فراگیر بوده و گستره وسیعی دارد؛ حال اینکه خیرین مدرسه ساز افرادی هستند که در افزایش دانایی جامعه مشارکت داشته و در آموزش و آگاهی بخشی جامعه نقش آفرینی می کنند.

وی ادامه داد: در جامعه ای که دانایی و آگاهی کم رنگ باشد ظلم بیشتر می شود چرا که افراد به حق و حقوق خود آگاهی ندارند.

استاندار فارس با تجلیل از خیران نامی استان فارس همچون نمازی و خلیلی، تأکید کرد: خیرین استان بی شمارند و ذکر نام آنها در این مجال نمی گنجد ولی با توجه به جایگاه پرآوازه استان فارس، انتظار برای حضور خیرین در حوزه های مختلف در این استان بسیار وجود دارد و خیرین نیز به خوبی تا کنون به این امر مهم در سراسر استان، جامه عمل پوشانده اند.

نماینده عالی دولت در فارس خاطرنشان ساخت: با همت و سخاوت خیرین مدرسه ساز تا کنون 128 پروژه با 713 کلاس درس در دستور کار قرار گرفته که با اتمام این پروژه ها، لبخند امید بر لبان دانش آموزان نقش خواهد بست.

تبادار افزود: اگر راستی، صداقت و رحم کردن به دیگران در جامعه نهادینه شود خداوند نیز برکاتش را بیش از پیش نازل بر بندگانش نازل می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی