English

ماجرای جسد سوخته پسر بچه سربندری و کشف آن در خرمشهر چه بود؟

فرمانده انتظامی خوزستانی از دستگیری قاتلان پسر بچه سربندری که جسد سوخته آن در خرمشهر کشف شده از قاتلان آن اعتراف گرفت.

ماجرای جسد سوخته پسر بچه سربندری  و کشف آن در خرمشهر چه بود؟

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سردار حیدر عباس زاده اظهار کرد: قاتلان پسربچه سربندر از توابع شهرستان ماهشهر که جسد سوخته اش در خرمشهر کشف شد، پس از پنج روز شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت:  از زمان کشف جسد سوخته یک پسربچه در خرمشهر، دستورات ویژه برای شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان به فرماندهان انتظامی شهرستان های خرمشهر و ماهشهر ابلاغ شد.

سردار  عباس زاد گفت: پلیس آگاهی شهرستان خرمشهر با بکارگیری توان علمی و روش های نوین کشف جرم با همکاری پلیس آگاهی ماهشهر پس از تلاش مستمر موفق به شناسایی قاتلان در سربندر شهرستان ماهشهر شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی قاتلان که هر 2 مونث هستند در شهر سربندر دستگیر شدند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به قتل ارتکابی اعتراف کرده و پرده از راز این جنایت برداشتند.

سردار عباس زاده در تشریح جزییات این جنایت بیان کرد: دختر همسایه مقتول با یک دستگاه خودروی 405 در حال خروج از پارکینگ با مقتول که پسربچه هفت ساله ای بود تصادف می کند و پس از تصادف همراه با یک خانم دیگر، مقتول را در صندوق عقب خودرو گذاشته و به خرمشهر انتقال می دهند.

وی اضافه کرد: قاتلان برای گمراه کردن پلیس، اقدام به آتش زدن جسد با بنزین کرده که با اعترافات متهمان هر دو متهم همراه با پرونده متشکله برای رسیدگی تحویل مرجع قضایی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • پ

    تصادف نه این همسایه با والدین کودک بیچاره مشکل داشتند و کسانی هستند شناخته شده که مشکلات اخلاقی فراوانی رو هم داشتند قتل نفس انجام دادند

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی