English

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

ایران هیچ وقت زیر بار ذلت نخواهد رفت

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: رئیس جمهور آمریکا با کره شمالی به مذاکره می‌پردازد در حالی که این کشور دارای زرادخانه بزرگی است و این رفتار آمریکا ناشی از رفتار ریاکارانه بود ولی بداند که ایران هیچ وقت زیر بار ذلت نخواهد رفت.

ایران هیچ وقت زیر بار ذلت نخواهد رفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج در تبریز،حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌ هاشم صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر در مصلای اعظم امام خمینی(ره)  با اشاره به هیاهوی آمریکا در مذاکره با کره شمالی ابراز کرد: پس از مذاکرات بین دو کشور،  رئیس‌جمهور آمریکا تلاش کرد این گفت‌وگو را یک پیروزی بزرگ برای خود جلوه دهد ولی واقعیت این است که برای رسیدن به یک توافق مشترک راه زیادی پیش‌رو است.

آمریکا با خروج از برجام نشان داد که به هیچ وجه قابل اعتماد نیست

وی بیانیه وزارت امور خارجه در رابطه با مذاکره آمریکا با کره شمالی را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این بیانیه وزارت امور خارجهبه سابقه بدعهدی آمریکا در برجام اشاره کرده و خطاب به کره شمالی گفته است که این بدعهدی باید مورد توجه کره شمالی باشد چرا که آمریکا با خروج از برجام نشان داد که به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.

آل هاشم امام جمعه تبریز

نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: نکته مهم این مذاکرات این است که آمریکا توافق چندجانبه بین‌المللی را زیر پا گذاشت و از برجام خارج شد در حالی که ایران هیچ‌گاه دنبال سلاح هسته‌ای نبوده و نخواهد بود.

روز عید روز بیداری،آگاهی انسان‌ها است و باید بدانیم که روز حساب و کتاب است

آل‌هاشم با تبریک عید به همه مسلمین و مسلمانان کشورهای همسایه افزود: روز عید روز بیداری،آگاهی انسان‌ها است و باید بدانیم که روز حساب و کتاب است.

امام جمعه تبریز با اشاره به روایتی از حضرت علی(ع) مبنی بر اینکه هر روز که معصیتی نباشد، عید است، گفت: بی‌شک هر انسانی که گناهی نکرده و معصیتی نکند هر روزش عید خواهد بود.

وی  با تاکید به اهمیت روز فطر برای مسلمانان بیان کرد: بعد از یک‌ماه عبادت و بندگی، منتظر پاداش از جانب پروردگار هستیم و البته مسرور از اینکه توفیق یک ماه میهمانی خداوند را داشتیم.

نماز عید فطر سنگر بزرگ برای وحدت مسلمانان است 

نماینده ولی‌فقیه در استان در خاتمه خاطر نشان کرد: نماز عید فطر سنگر بزرگ برای وحدت مسلمانان است و برپایی نمازش اهمیت ویژه‌ای دارد و باید ائمه جماعت در خطبه‌های این نماز، مردم را از مسائل منطقه، روز، اقتصاد و احکام آگاه سازند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه