English

به امامت حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی صورت گرفت؛

اقامه نماز با شکوه عید فطر در رشت

نماز عید سعید فطر به امامت آیت ا... فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در بلوار شهید مدرس جنب مصلای این شهر برگزار شد.

اقامه نماز با شکوه عید فطر در رشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، نماز عید سعید فطر در رشت از ساعت 7  صبح به امامت آیت ا... فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در بلوار شهید مدرس جنب مصلای این شهر  برگزار  شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسول فلاحتی صبح امروز در خطبه‌های پس از نماز عید سعید فطر در مصلای رشت با اشاره به طرح FTAF و لزوم توجه قوه مقننه نسبت به آن  اظهار کرد: این طرح در سال ۲۰۰۱ توسط خزانه‌داری آمریکا مطرح شد درحالی‌که ایران مبارزه با پول‌شویی را از مدت‌ها پیش مطرح و اقدامات مقابله‌ای را در رابطه با آن  پیش‌گرفته است.

وی با بیان اینکه آمریکا تلاش می‌کند تا FATF را در کشورهای اسلامی مانور دهد و بتواند دسیسه‌های را با آن در پیش بکشد افزود: نمایندگان باید جوانب این پروسه جهانی را بیشتر درک کنند تا جریان این پرسه همچون ۲۰۳۰ برای رهبری دغدغه نسازد.

 امام‌جمعه رشت بیان کرد: این طرح نقشه و دسیسه استکبار جهانی و صهیونیسم است و نمایندگان مجلس باید در قانون‌گذاری دقت لازمه را داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به شهادت شهید چمران بیان کرد: سالروز شهادت شهید چمران روز اساتید هست و باید گرامی داشته شود.

وی با اشاره به اینکه خداوند رحمت، برکت و مغفرت خود را شامل انسان در ماه مبارک رمضان می‌کند افزود: زمان به‌سرعت در حال گذر است و خوشا به حال کسانی که از ماه مبارک رمضان نهایت استفاده و بد به حال کسانی که نتوانستند ماه مبارک رمضان را درک کنند.

خطیب نماز عید سعید فطر با تأکید بر رعایت انجام امور با در نظر گرفتن رضای الهی گفت: تقوا توشه‌ای است که انسان را ایمن و وی را به سرانجام مقصود می‌رساند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه