English

معاون خدمات شهری شهرداری رشت اعلام کرد:

اضافه شدن ۶ دستگاه خودروی نیمه سنگین به ناوگان سازمان آتش نشانی/افتتاح چهاردهمین ایستگاه آتش نشانی

معاون خدمات شهری شهرداری رشت با اشاره به اضافه شدن ۶ دستگاه خودروی نیمه سنگین به ناوگان سازمان آتش نشانی مطرح کرد: این خودروها قابلیت تردد در معابر تنگ و بافت های فرسوده رشت را دارند

اضافه شدن ۶ دستگاه خودروی نیمه سنگین به ناوگان سازمان آتش نشانی/افتتاح چهاردهمین ایستگاه آتش نشانی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، علی مقصودی  معاون خدمات شهری شهرداری رشت با بیان اینکه چهاردهمین ایستگاه آتش نشانی در دیلمان، بلوار امام علی واقع است افزود: هم زمان با افتتاح این ایستگاه آتش نشانی از ۶ دستگاه خودروی نیمه سنگین سازمان آتش نشانی نیز رونمایی می شود.

۱۵ عدد ایستگاه های مورد نیاز و استاندارد لازم برای رشت

مقصودی ایستگاه های مورد نیاز و استاندارد لازم برای رشت را ۱۵ عدد عنوان کرد و گفت: با توجه به ضعف هایی که در زمان رسیدن به حریق در منطقه گلسار داشتیم افتتاح یک ایستگاه آتش نشانی در بلوار دیلمان ضروری بود.

وی عنوان داشت: در حریق هایی که در آپارتمان ها رخ می دهد باعث می شود طبقات دیگر در تله دود گرفتار شده و موجب سقوط افراد و مرگ شود.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت از شهروندان خواست نسبت به تهیه خاموش کننده co۲ در منازل، خاموش کننده پودری در راه پله و ماشین اقدام کنند و خاموش کننده ها می توانند در صورت بروز حریق از خسارت های ده ها میلیون تومانی برای شهروندان جلوگیری کند.

وی همچنین با اشاره به اضافه شدن ۶ دستگاه خودروی نیمه سنگین به ناوگان سازمان آتش نشانی مطرح کرد: این خودروها قابلیت تردد در معابر تنگ و بافت های فرسوده رشت را دارند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه