English

شهردار رشت خبر داد؛

راه اندازی فاز دوم آبنما موزیکال پارک ملت در عید سعید فطر

شهردار رشت گفت: پس از تکمیل پارکینگ آبنمای موزیکال، فاز دوم آبنما در عید سعید فطر راه اندازی شده و مورد استفاده شهروندان قرار خواهد گرفت

راه اندازی فاز دوم آبنما موزیکال پارک ملت در عید سعید فطر

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مسعود نصرتی، شهردار رشت با اشاره به اینکه فاز دوم پروژه آبنمای موزیکال پارک ملت چند ماهی در دست اجرا است اظهار کرد: فاز دوم در شرف تکمیل نهایی است.

وی با اشاره به اینکه برای تکمیل فاز دوم آبنمای پارک باید پست برق راه اندازی شود گفت: با هماهنگی انجام شده با اداره برق مقرر شد اتاقک برق به صورت کمپکت ایجاد شود و این اتاقک ظرف ۴۵ روز آینده تکمیل می شود.

نبود پارکینگ در محوطه آبنمای موزیکال مشکلات زیادی به وجود آورده بود

شهردار رشت با اشاره به اینکه نبود پارکینگ در محوطه آبنمای موزیکال مشکلات زیادی از قبیل ترافیک خصوصا برای اهالی منطقه به وجود آورده بود بیان داشت: امسال با همکاری و تعامل با یکی از شرکت های سرمایه گذاری ۱۶ هزار مترمربع زمین جنب آبنما به صورت موقت در فصل تابستان به عنوان پارکینگ مجموعه پارک ملت در اختیار شهرداری گذاشته شد و این پارکینگ در حال آماده سازی است.

آب-نمای-موزیکال

وی اذعان داشت: با راه اندازی پارکینگ در محدوده آبنمای پارک ملت بار ترافیکی بلوار شهید احمدزاده کاهش یافته و خللی در رفت و آمد وارد نمی شود.

نصرتی خاطرنشان کرد: پس از تکمیل پارکینگ آبنمای موزیکال، فاز دوم آبنما در عید سعید فطر راه اندازی شده و مورد استفاده شهروندان قرار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه