English

حضور ۸۰ تیم پلیس‌راه کرمانشاه در محورهای مواصلاتی در تابستان امسال

رئیس پلیس‌راه کرمانشاه گفت: از 24 خردادماه سال جاری در طرح سراسری تابستانی، 80 تیم پلیس‌راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه حضور فعال خواهند داشت.

حضور 80 تیم پلیس‌راه کرمانشاه در محورهای مواصلاتی در تابستان امسال

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری در خصوص طرح تابستانی پلیس‌راه درراه‌های کرمانشاه، ابراز داشت: 80 گشت محسوس و نامحسوس محورهای کرمانشاه را در طرح تابستانی پلیس‌راه تحت کنترل دارند و علاوه بر نظارت شبانه‌روزی، نواقص جاده‌ای راه‌ها نیز برطرف شده است.

وی با اشاره به شلوغی محورهای استان در ایام سفرهای تابستانی، از رانندگان خواست در این زمان بیش‌ازپیش رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته باشند.

توقف 72 ساعته خودرو در انتظار رانندگان مخاطره‌آمیز

توقف 72 ساعته خودرو در انتظار رانندگان مخاطره‌آمیز

سرهنگ حیدری افزود: در صورت مشاهده هرگونه حرکت مخاطره‌آمیز در جاده‌ها، علاوه بر اعمال قانون، خودروی متخلف نیز به مدت 72 ساعت توقیف می‌شود.

رئیس پلیس‌راه کرمانشاه اطمینان از ایمنی و سالم بودن خودرو پیش از سفر تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: مسیر هم جزی از سفر است و افراد بهتر است با برنامه زمان‌بندی مناسب از هرگونه عجله و شتاب برای رسیدن خودداری کرده و از مسیر سفر نیز لذت ببرند.

وی افزود: رانندگان در طرح تابستان امسال تیم پلیس‌راه، با توجه به پرشمار بودن سرنشینان خودروها از هرگونه حرکت مخاطره‌آمیز به‌طور جد خودداری کرده و جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه